  • 11. Data: 2010-02-06 20:10:36
    Temat: Re: Bielizna TermoActiv
    Od: duddits <d...@b...com>

    W dniu 2010-02-06 16:51, Glub pisze:
    [..]
    > Pikuś gdy chce się polatać dla fanu wtedy wiadomo hielizna termoaktywna
    > i co kto lubi, texy lub skóra.
    > Gorzej jak się jeździ do pracy i trza się z tych texów i bielizny
    > przebierać:)

    Ano trzeba ..., ale właściwie to jaki problem? Kumple z mojego działu
    dojeżdżają na rowerach do pracy, szybka toaleta i hop w cywilne ciuchy.
    Normalka.
    Ja trzymam ubranie na zmianę przy biurku na wieszaku :)

    --
    duddits

  • 12. Data: 2010-02-07 10:58:38
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 6 Lut, 10:51, duddits <d...@b...com> wrote:

    > Moje zdanie jest takie, że zdecydowanie warto zainwestować w
    > specjalizowaną bieliznę.
    100% racji.

    Lato: czarny komplet Brubeck Cooler - zapewnial komfort nawet przy
    +35, cala Chorwacje w tym zjezdzilem. Daje rade i pod dzinsami i pod
    skorzanym kombi.
    Zima: grubsza bielizna ocieplajaca. Daje rade i na motocyklu i na
    desce.

    pzdr, dr

  • 13. Data: 2010-02-07 16:21:17
    Od: Glub <g...@g...com>

    LukeB <g...@o...pl> wrote:

    > Z Decathlona testowalem na moto te termoaktywne koszulki po ~25zl. W
    > gorace dni daja rade lepiej niz bawelna. W zimne nie testowalem.

    W Decathlonie upolowalem koszulkę termoaktywna firmy xxx. "upolowalem"
    to dobre określenie bo ludziska się rzucili jak na srajtaśme za komuny.

    Spodenki aka kalesony były już tylko M i S
    Ale luz, mam oxforda Chillout

    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 14. Data: 2010-02-08 07:15:15
    Od: n...@s...com

    On Sat, 6 Feb 2010 11:17:23 -0800 (PST), LukeB <g...@o...pl> wrote:

    >E... ze tak glupio spytam... a pic ci sie wczesniej nie chcialo? :)

    Nie bardzo.

    >co sie ubral to i tak sie po kilku godzinach spacerku ubytek wody w
    >organizmie bedzie odczuwalny.. ale fakt, z odziezy termoaktywnej
    >szybciutko wysycha.

    Temp byla około 35 jeśli mnie pamiec nie myli. Woda po prostu znikała.

    >Wogole, przy opisywaniu doswiadczen z odzieza warto pisac, co to byla
    >za odziez, bo np. Coolmax i PowerDry zachowuja sie inaczej.

    Nie pamietam, brubeck jakis.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 15. Data: 2010-02-08 22:05:03
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***LukeB
    E... ze tak glupio spytam... a pic ci sie wczesniej nie chcialo?

    *** newrom
    Nie bardzo.
    Temp byla około 35 jeśli mnie pamiec nie myli. Woda po prostu znikała.
    Nie pamietam, brubeck jakis.

    Kfardziel czy gamon ???
    ojojoj...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 16. Data: 2010-02-09 07:51:30
    Od: n...@s...com

    On Mon, 8 Feb 2010 23:05:03 +0100, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:

    >Siemka

    Czes

    >Kfardziel czy gamon ???

    gamon oczywiscie.

    >ojojoj...

    Nie jojc. Nie mowie ze nic nie pilem, ale wiecej wody tracilem niz
    bylem w stanie dostarczyc mineralna (piłem wodę, jak zwierze!).

    pozdr
    newrom

  • 17. Data: 2010-02-09 10:50:32
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***newrom
    Nie mowie ze nic nie pilem, ale wiecej wody tracilem niz
    bylem w stanie dostarczyc mineralna (piłem wodę, jak zwierze!).

    W sensie "pic sie nie chcialo" ale piles, az sie prawie odwodniles...OK
    i wszystkiemu winien paskudny Brubeck. :) :) :)
    Mialem tylko watpliwosc czy bylo na plusie czy na minusie.
    Ale potwierdzam to paskudna bielizna - pierwszy raz zalozylem ja na
    MarPusza - bieg na orientacje w Puszczy Kampinoskiej i oczywiscie zaraz
    zabladzilem.
    Byc moze dlatego ze byl to Brubeck z Rossmana.

    Tytus z fabryki

    4380 (20090829) __________

  • 18. Data: 2010-02-09 11:09:03
    Od: n...@s...com

    On Tue, 9 Feb 2010 11:50:32 +0100, "Tytus z fabryki"
    <t...@g...pl> wrote:

    >W sensie "pic sie nie chcialo" ale piles, az sie prawie odwodniles...OK
    >i wszystkiemu winien paskudny Brubeck. :) :) :)

    Widze ze zyjesz w alternatywnym swiecie.
    Odwodnienie nie bylo wina brubeka tylko efektem tego ze zupelnie nie
    odczuwalem pocenia bo momentalnie woda odparowywala. Ja wiem ze Ty
    zdrowo zyjesz, biegasz i potrafisz stwierdzic 'musze sie napic chociaz
    mi sie nie chce'. Ja tego nie potrafie, podobnie jak wielu innych.
    Stwierdzenie ze nie chcialo mi sie pic, nie mialo wiele wspolnego z
    sama bielizna, ale oczywiscie zes sie uczepil.
    Napisalem Ci zreszta ze gamon ze mnie.

    >Ale potwierdzam to paskudna bielizna - pierwszy raz zalozylem ja na

    Nie wiem co potwierdzasz, bo na pewno nie moje slowa.
    IMO termoaktywna bielizna jest zajebiscie wygodna i dalej ja bede
    kupowac. Co do brubeka to bardzo szybko mi sie pozaciagal na plecach,
    nie wiem jakim cudem, ale wyglada ze wystarczyly mu do tego zapiecia
    kieszeni na ochraniacze kurtki.

    pozdr
    newrom
    PS. moze zloz skarge do allegro, powinni cos zrobic ze sprzedajacymi
    ciuchy doprowadzajace do zabladzenia w lesie!

  • 19. Data: 2010-02-09 12:54:32
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***newrom Widze ze zyjesz w alternatywnym swiecie.
    Odwodnienie nie bylo wina brubeka tylko efektem tego ze zupelnie nie
    odczuwalem pocenia bo momentalnie woda odparowywala.

    Byc moze moja rzeczywistosc jest alternatywna, ale w niej jak sie deko
    intesywniej eksploatuje to wiem, ze nalezy uzupelniac elektrolity i
    termoaktywna bielizna mi w tym raczej nie przeszkadza. BTW co miales za
    druga warstwe co tak odprowadzalo wilgoc - bo zakladam ze w samej bieliznie
    sie nie pociles...
    Nie tam zebym sie lansowal ale w szafie mnie sie nie mieszcza koszulki
    techniczne ale zadna nie doprowadzila mnie:
    " W Kotorze po kilkugodzinnym spacerku mialem spore odwodnienie. Gdyby to
    sie stalo w tzw 'czarnej dupie' to mogloby byc malo fajnie :-/ "

    *** moze zloz skarge do allegro, powinni cos zrobic ze sprzedajacymi ciuchy
    doprowadzajace do zabladzenia w lesie!

    Moze przeczytaj na co odpowiadasz??? to primo
    po drugie ja kupuje tylko poza...bo mam zaburzone "zasady etyczne"*
    zwlaszcza te dotyczace All
    A zabladzilem bo sierota jestem - i nie lubie robic przerw jak biegne.:)
    (zwlaszcza na nawigacje :) - co sie kurna zwykle msci...
    Ale byli lepsi - ja zamiast 42 zrobilem tylko 52 km a byli tacy co ich
    dopiero Wisla zmusila do refleksji czy w dobrym kierunku leca :)

    Peace.
    Tak sobie zartuje.
    Tytus z fabryki
    * "od zarania dziejow ludzkosc ukladala jakies zasade, nazwijmy je etyczne"

    P.S. Chyba zajarzylem - kupuje poza allegro ale mam poskarzyc sie do nich na
    rossmana.
    OK tak zrobie

    4380 (20090829) __________

  • 20. Data: 2010-02-09 14:27:01
    Temat: Re: [OT] Bielizna TermoActiv
    Od: DrFugazi <d...@n...drfugazi.eu.org>

    duddits pisze:

    > Teraz o chłodniejszych miesiącach. W zeszłym roku jeździłem regularnie
    > do pierwszego śniegu (dokładnie do, nomen-omen, 13. grudnia :))

    Dialog w wojsku:
    - Fama głosi, że pan kapitan używa słów, których nie rozumie
    - Powiedzcie temu Famie, żeby mnie pocałował w dupę i vice versa

    http://portalwiedzy.onet.pl/110901,,,,nomen_omen,has
    lo.html

    Tak się tylko czepiam, bo na stronie popełniłeś ten sam błąd.

    Zdrówka
    --
    DrFugazi & Suzuki GSX 1300R Hayabusa
    ---- http://www.hayabusa.eu.org ----