  • 1. Data: 2010-01-06 21:10:48
    Temat: Biblle 5 pro stabile
    Od: JD <j...@g...com>

    Witam.

    Chyba nie było info o stabilnej piątce.

    krótko: dużo brakuje do funkcjonalności czwórki,

    a ponieważ ze względów niezależnych od softu
    musiałem korzystać z LR3_beta i mam porównanie
    to chyba nie będę wróżył B5 sukcesu.

    Najbardziej rozczarowuje mnie to, naco liczyłem
    selektywna selekcja: narzędzia do zaznaczania rodem z painta.

    ale szybkość importu fot, i wsadowej obróbki tak jak obiecywali
    wszystkie rdzenki zapracowane i odbywa się to szybko,
    porównywalnie z LR3_beta.

    to takie moje 3gr w temat grupy
    JD

  • 2. Data: 2010-01-06 22:41:01
    Temat: Re: Biblle 5 pro stabile
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-01-06 22:10, JD wrote:
    > Witam.
    >
    > Chyba nie było info o stabilnej piątce.
    >
    > krótko: dużo brakuje do funkcjonalności czwórki,

    Brak tego co było wkładane do czwórki - czyli pluginów. Andy, Gina i kilka
    innych. Został właściwie tylko noise ninja.
    Szkoda, mam nadzieję, że naprawią ten błąd szybko w miarę.
    Co do reszty - kilka ciekawych rzeczy jednak dołożyli, w końcu przesiedli
    się na dobre na nowy interface i wyprowadzili głupie błędy które go
    tyczyły. Czyli jest w sumie dobrze.

    > a ponieważ ze względów niezależnych od softu
    > musiałem korzystać z LR3_beta i mam porównanie
    > to chyba nie będę wróżył B5 sukcesu.

    Bibble to chyba deko inne podejście, inny target i inne finanse. I tak
    moim zdaniem nieźle im idzie. Wiele osób już sądziło, że niestety piątki
    nie będzie, tak im to coś nie szło.

    > Najbardziej rozczarowuje mnie to, naco liczyłem
    > selektywna selekcja: narzędzia do zaznaczania rodem z painta.

    Nie testowałem i raczej mnie to nie interesowało. Jaka jest przydatność
    takiego narzędzia w odrawiaczce?

    > ale szybkość importu fot, i wsadowej obróbki tak jak obiecywali
    > wszystkie rdzenki zapracowane i odbywa się to szybko,
    > porównywalnie z LR3_beta.

    A pytanie o ciekawostkę - korzystają z gpu też?

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 3. Data: 2010-01-06 23:28:56
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    dominik napisał:

    > Nie testowałem i raczej mnie to nie interesowało. Jaka jest przydatność
    > takiego narzędzia w odrawiaczce?

    Szybka korekta zdjęcia. Przydatne w szybkim trybie pracy, np. gazetowym
    gdzie zdjęcie prawie bezpośrednio z aparatu idzie do sieci czy na prasę.

    m.
    --
    In the beginning was The Word.
    And The Word was Content-Type: text/plain

  • 4. Data: 2010-01-07 07:43:27
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    dominik napisał(a):

    > Bibble to chyba deko inne podejście, inny target i inne finanse.

    Różnica w cenie pomiędzy Bibble a LR to ok 500 zl albo inaczej patrząc
    połowa ceny. Tyle, że nic z tego nie wynika. Testowałem oba i LR3 dużo
    bardziej mi odpowiadał. Z tego wnioskuję, że szansą dla Bibble jest
    dogadać się np z Sony aby np oferować bezpłatne licencje dla userów Alf
    etc ;) Bo w bezpośredniej walce rynkowej z Adobe (bez wsparcia zza
    pleców dużego koncernu) Bibble Labs szans nie ma żadnych ;)

    j.

  • 5. Data: 2010-01-07 10:04:32
    Od: "JD" <j...@g...com>

> [...]
    > etc ;) Bo w bezpośredniej walce rynkowej z Adobe (bez wsparcia zza
    > pleców dużego koncernu) Bibble Labs szans nie ma żadnych ;)

    Ja kupiłem 4.9 gdy różnica w PLN była 4-krotna,
    a cena dolara najniższa ze znanych :)
    wyszło coś koło 350PLN.
    Dodatkowo zachęcali, bo za 4 miesiące miał sie pojawić 5.0
    z darmowym upgradem.
    Poślizg mieli z 1.5 roku albo i 2 :( nie pamiętam)
    Dodatkowo podnieśli cenę. żeby chociaż zostawili te plaginy,
    bo one dawały to czego LR nie daje w taki łatwy sposób.

    Za te pieniądze co B5 kosztuje dziś,
    zastanawiałbym się nad LR poważnie.

    Może w kolejnych 5.x się poprawią.

    JD

  • 6. Data: 2010-01-07 19:00:58
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    JD napisał:
> [...]
    > Dodatkowo podnieśli cenę. żeby chociaż zostawili te plaginy,
    > bo one dawały to czego LR nie daje w taki łatwy sposób.

    Nie łapiesz się już na darmowy upgrade?

    m.
    --
    People tend to not say anything when they are satisfied, and to say
    something when they are not, so you tend to only hear negatives, so

  • 7. Data: 2010-01-08 07:09:15
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Mikolaj Machowski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie łapiesz się już na darmowy upgrade?

    Łapię się i mam już sciągnięty i odblokowany, dlatego marudzę :)

    JD