  • 1. Data: 2010-01-16 04:58:58
    Temat: Biała kurtka,czy warto kupować w tym kolorze
    Od: " km" <b...@N...gazeta.pl>

    Po przejściach z kurtką bez wypinanej membrany (gotowanie się żywcem),
    zmuszony jestem kupić ,za radą grupy, nową kurtkę.
    Chodzi mi po głowie coby nabyć tym razem w kolorze białym
    tak aby grzała się jeszcze mniej.
    Coś takiego:

    http://modeka.pl/pl/produkty/173/finn.html#

    Mam pytanie,czy ktoś ma jasną kurtkę,czy to zauważalnie mniej się grzeje
    i jak z utrzymaniem czystości,jak to czyścić.
    Często śmigam latem w trasę ponad 500km,wiadomo ile tysięcy
    owadów pozabijam po drodze...

  • 2. Data: 2010-01-16 08:41:09
    Temat: Re: Biała kurtka,czy warto kupować w tym kolorze
    Od: n...@s...com

    On Sat, 16 Jan 2010 04:58:58 +0000 (UTC), " km"
    <b...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Mam pytanie,czy ktoś ma jasną kurtkę,

    Tak.

    >czy to zauważalnie mniej się grzeje

    Nie wiem, nie mialem takiej kurtki w kolorze czarnym.
    Teoretycznie tak, praktycznie jak bylo 35+ to i tak jezdzilem w
    podkoszulku.

    >i jak z utrzymaniem czystości,jak to czyścić.

    Wypinasz membrane, gabki i uzywasz wg mozlliwosci i ukladu
    1 zony
    2 kochanki
    3 pralki

    >Często śmigam latem w trasę ponad 500km,wiadomo ile tysięcy
    >owadów pozabijam po drodze...

    Wiekszosc robactwa sama odpada, ew potraktowana miekksza szczotka. Ale
    jak nie masz owiewki to ciezsze i wieksze owady moga zostawiac plamy
    (jesli masz to wiekszosc sie rozbije o szybe).

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 3. Data: 2010-01-16 13:39:58
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sat, 16 Jan 2010 05:58:58 +0100, km <b...@n...gazeta.pl> wrote:

    [...]
    > Mam pytanie,czy ktoś ma jasną kurtkę,czy to zauważalnie mniej się grzeje
    > i jak z utrzymaniem czystości,jak to czyścić.

    Ja mam zestaw Akito Desert w kolorze Sand. Latem jeżdżę po mieście z
    wypiętą
    membraną i faktycznie grzeje się słabo, za to utrzymanie czystości jest...
    problematyczne. Zwłaszcza że jeżdżę w każdą pogodę, przy jeżdżeniu po
    mokrych
    ulicach ciuchy robią się strasznie zasyfione.

    Raz spróbowałem je wyprać w pralce na 30 stopni (z wypiętą membraną), ale
    wstawki ze skóry farbują, więc już tego więcej nie robię. Szczoteczka do
    ręki,
    ciuchy pod prysznic, trochę proszku do prania i szoruję. Kurtkę można
    spokojnie
    wyczyścić, ze spodniami jest więcej problemu.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 4. Data: 2010-01-16 16:28:06
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > problematyczne. Zwłaszcza że jeżdżę w każdą pogodę, przy jeżdżeniu po
    > mokrych ulicach ciuchy robią się strasznie zasyfione.

    Potwierdzam to co napisal Leszek K - ja akurat uzywam Halvarsona Mufti w
    bardzo jasnym kolorze bezowym - mam caly komplet ze spodniami.
    Jak za 500zl to jest na prawde OK zrobiona. Przejezdzila na mnie juz dwa
    sezony i dwie dlugie trasy. Owady - tak widac, ale ten material jest max
    prosty do zachowania czystosci - wilgotna gabka robi cuda. Wypinana membrana
    tez jest w kurtce i w spodniach. Z reszta uzywam samej kurtki takze poza
    2oo - chodze w niej na codzien :)
    Na www.kobi-sklep.pl wpisz w wyszukiwarke "mufti" i mozesz oblukac

    Erg
    GS500

  • 5. Data: 2010-01-16 17:35:34
    Od: " " <b...@g...pl>

    ErgoSum <n...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > tez jest w kurtce i w spodniach. Z reszta uzywam samej kurtki takze poza

    Genialna ta Twoja kurtka,właśnie o coś takiego mi chodzi.
    Gdzie to można obejrzeć w realu?
    bitri
    CBF 600NA

  • 6. Data: 2010-01-16 18:34:37
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    > Genialna ta Twoja kurtka,właśnie o coś takiego mi chodzi.

    to fakt :)

    > Gdzie to można obejrzeć w realu?
    > bitri
    > CBF 600NA

    Napisz do nich email i zapytaj o zamowienie z mozliwoscia zwrotu. Kobi sa w
    porzo wiec nie powinienes miec problemow. Uzywam jeszcze skore Halvarsona
    (ale bez membrany) tez jest super i jakos sie do nich przekonalem

    Erg
    GS500

  • 7. Data: 2010-01-16 19:00:59
    Temat: Re: Bia?a kurtka,czy warto kupowaae w tym kolorze
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sat, 16 Jan 2010 19:34:37 +0100, ErgoSum <n...@n...pl>
    wrote:

    [...]
    > Napisz do nich email i zapytaj o zamowienie z mozliwoscia zwrotu. Kobi
    > sa w porzo wiec nie powinienes miec problemow.

    Nie ma co pytać, jak zamawiasz przez Internet to masz możliwość zwrotu
    bez podania przyczyny do 10 dni po odbiorze. Ja kupowałem w Kobi spodnie
    kobiece, rozmiar był w sumie zły ale nie było problemu żebym je wymienił
    przy okazji pobytu w Gdańsku.

    A tak w ogóle to najlepiej chyba mieć ciuchy czarne z TFL Cool,
    syfu tak nie widać jak na jasnym a się nie nagrzewają ;-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650