  • 1. Data: 2010-08-14 18:44:25
    Temat: Bezprzewodowa klawiatura IBOX i odbiornik
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Witam

    Wygrzebalem z piwnicy multimedialna, bezprzewodowa klawiature IBOX. Problem
    polega na tym, ze nie mam pojecia jak wyglada jej odbiornik wtykany do usb,
    zwyczajnie zapomnialem. I teraz nie wiem czego mam szukac.
    Moze ktos ma podobny wynalazek i moze pokazac fotke tego gadzetu?

    Oto zdjecie klawiatury:
    http://img06.allegroimg.pl/photos/oryginal/10/95/09/
    92/1095099255

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 2. Data: 2010-08-15 16:06:22
    Temat: Re: Bezprzewodowa klawiatura IBOX i odbiornik
    Od: MAR <M...@s...org>

    On Sat, 14 Aug 2010 20:44:25 +0200, Norbert wrote:

    > Oto zdjecie klawiatury:
    > http://img06.allegroimg.pl/photos/oryginal/10/95/09/
    92/1095099255

    Obróc klawiaturę, powinien być napisany model.

    --
    Mar.

  • 3. Data: 2010-08-15 16:26:49
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Sun, 15 Aug 2010 18:06:22 +0200, MAR napisał(a):

    > Obróc klawiaturę, powinien być napisany model.

    Oczywiscie jest napisany, ale nie potrafie nic znalezc na jej temat dlatego
    pytalem, liczac ze ktos moze ma/mial.

    ps. model MK1026FC

    --
    pozdrawiam