  • 11. Data: 2010-05-14 09:29:19
    Temat: Re: Nie Bel-ray ale dalej o oleju
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    moonraker pisze:
    > Pozwolicie że podłącze się do wątku olejowego.
    > Czy ktoś miał styczność z olejem Orlen Platinum Moto 4T 10W40?

    Przelatałem na nim sezon na TL1000S, zupełnie bezproblemowo.Powód taki
    sam - mam go pod nosem. Po przesiadce na syntetyk Castrola (nie pamiętam
    oznaczenia) nie stwierdziłem żadnej różnicy.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 12. Data: 2010-05-14 10:21:11
    Od: moonraker <m...@e...pl>

    > Zalalem nim starutka XT szejset. Silnik wg wielu mial sie rozpasc juz po
    > 2 suwach, ale jakos nie chcial. Za to skrzynia pracowala aksamitniej i
    > IMHO mniej sie grzal. To bylo pare lat temu, kiedy ten olej dopiero co
    > wszedl do produkcji. Cena wtedy byla jeszcze lepciejsza, znaczy sie
    > wieksza roznica byla miedzy "markowymi" syntetykami a tym orlenem.

    Ale piszesz teraz o 10w40 pólsyntetyku czy 10w50 pełnym syntetyku?

    moonraker
    Stara CZ i DRZ
    http://bikepics.com/members/moonraker/

  • 13. Data: 2010-05-14 10:37:13
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    moonraker napisał(a):
    > Ale piszesz teraz o 10w40 pólsyntetyku czy 10w50 pełnym syntetyku?

    Pelny syntetyk. Sorki, pytales o semi. Ale imho nie ma sie co bac tego
    oleju., bedzie sie wszystko ladnie na nim slizgac :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 14. Data: 2010-05-14 11:19:23
    Od: moonraker <m...@e...pl>

    > Pelny syntetyk. Sorki, pytales o semi. Ale imho nie ma sie co bac tego
    > oleju., bedzie sie wszystko ladnie na nim slizgac :)

    Ja tam się nie boje, wcześniej jak jeździłem na ARALu najtańszym jaki
    spełniał wymagania producenta też mi mówili że silnik wybuchnie, a cały
    sezon w hondzie xl i prawie 2 sezony w drz jeździłem i nie widzę różnicy
    poza ceną i kolorem.