eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleBedziesz Mial Wydatki czyli co sie dzieje w dyfrze K1200S po 24kkmBedziesz Mial Wydatki czyli co sie dzieje w dyfrze K1200S po 24kkm
  • Data: 2009-09-23 06:50:01
    Temat: Bedziesz Mial Wydatki czyli co sie dzieje w dyfrze K1200S po 24kkm
    Od: doktorski <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    6, tu doktorski;

    Zgodnie z obietnica podrzucam garsc informacji nt. dyfra w mojej K12S.

    Pacjent: K12S, 2005, 24kkm, stan ogolny salonowy, serwisowana zgodnie
    z zaleceniami u autoryzowanego dealera w Warszawie gdzie tez byla
    kupiona. Ja kupilem ja z przebiegiem 21770, w sumie 2kkm po ostatnim
    przegladzie.

    Objawy: gdzies w Slowenii, podczas trasy do Chorwacji, pojawily sie
    pierwsze zgrzyty z tylu, z lewej strony. Podczas dalszej jazdy zgrzyty
    wystapily jeszcze kilka(nascie) razy. W trakcie powrotu, gdzies w
    Bosni, zaczal wariowac predkosciomierz i wylaczal sie ABS. Do domu
    dojechalem na kolach.

    Diagnoza objawowa: padnieta przekladnia

    Terapia: przeszczep przekladni.

    Sekcja zwlok: http://www.doktorski.net/g/drfoto/album113