  • 1. Data: 2010-12-12 19:41:20
    Temat: Bagażnik dachowy
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Seat Toledo II sedan 1.9 TDI. Poprzedni mój samochód, Passat B4 kombi,
    miał relingi dachowe i kupiłem przeznaczony do niego bagażnik dachowy.
    Obecnie mam Seata jw, bez relingów. Co trzeba dokupić i jak zamontować
    ewentualny zakup, żeby posiadany bagażnik można było użytkować na
    "nowym" pojeździe?

    Z poważaniem
    MJ

  • 2. Data: 2010-12-12 20:18:47
    Temat: Re: Bagażnik dachowy
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    > To zależy, czy z poprzedniego da się ściągnąć "łapy" i dokupić nowe.
    > Pzdr
    > JKK

    Poprzedni pojazd ma już od 2 miesięcy nowego właściciela.

    Z ukłonami
    MJ

  • 3. Data: 2010-12-12 21:01:10
    Od: "Mario" <m...@g...pl>

    w poprzednim kupiles poprzeczki do relingow i na nie box? jesli tak to teraz
    zamiast poprzeczek do relingow kup normalne poprzeczki dedytkowane do toledo
    i na nie tak samo jak poprzednio zalozysz box...

    pzdr

  • 4. Data: 2010-12-12 21:53:22
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    Tata pisze:

    > Poprzedni pojazd ma już od 2 miesięcy nowego właściciela.

    No to jak sprzedałeś bagażnik (jak rozumiem chodzi o belki z mocowaniami,
    to nad czym Ty się zastanawiasz.
    A jeśli miałeś bagażnik uniwersalny (jak większość) tzn. wspólne belki i
    osobno łapy mocowania, to jeśli długość belek jest taka sama to dokupisz
    tylko mocowania do nowego.
    Podjedź do jakiegoś sklepu z bagażnikami dachowymi, pokaż co masz to
    sprzedawca doradzi ci czy opłaca się cokolwike dopasowywać.

    --
    Piotr Czyż