  • 1. Data: 2009-12-12 12:59:14
    Temat: BOK wRodzinie
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Witam

    Czy ktoś próbował na mailto:b...@w...com.pl uzyskać jakąś informację?
    Bo ja odnoszę wrażenie, że mam do czynienia z kretynami. Usiłuję dowiedzieć
    się:

    "Czy wystarczy doładowanie konta startera z Naszego Dziennika kwotą 1,- zł
    dla zachowania jego ważności po 31.12.2009?"

    w związku z informacją:

    =====================

    W audycji "Rozmowy
    niedokończone" słyszę od panów dyrektorów, że:

    "doładowanie konta dowolną kwotą przedłuża jego ważność o 12 miesięcy"

    Pytam więc:

    Czy owa dowolna kwota to może być jedna złotówka i czy wystarczy dla
    zachowania ważności konta startera z Naszego Dziennika po 31.12.2009?

    =====================================

    Otrzymuję odpowiedź:

    "Istnieje możliwość doładowania konta telefonu sieci wRodzinie poprzez
    wpłatę
    kwoty (25 zł, 50 zł lub 100 zł)"

    Czy mam do czynienia z debilami? Jak rozumieć informację o "DOWOLNEJ"
    kwocie? Czy ktoś zna odpowiedź?

    Poza wszystkim ci panowie dyrektorzy sa albo niedorobieni, albo kłamią.
    Przez kilka tygodni w "Rozmowach niedokończonych" katowali mnie informacją,
    że aby zachować ważność tego konta z "Naszego Dziennika" trzeba wykonać
    skuteczne połączenie. I nagle jak grom z jasnego nieba pojawia sie
    informacja, że to jednak za mało i trzeba jednak doładować konto. Debile,
    czy kłamcy i oszuści???

    Aby doładować konto przelewem trzeba zatelefonować do infolinii, zapłacić
    1,- zł i uzyskać numer konta do wpłaty. Kilka tygodni domagałem sie
    umieszczenia owego numeru na ich stronie. Wreszcie umieścili. Nie mozna było
    od razu tego zrobić? O co chodzi? Debile, czy wydrwigrosze. Piszę
    emecjonalnie, bo kontakt z nimi mnie drażni coraz bardziej.

    Remek

  • 2. Data: 2009-12-13 10:49:03
    Temat: Re: BOK wRodzinie
    Od: "Baluu" <b...@o...pl>

    Jaka siec takie BOK.

  • 3. Data: 2009-12-14 17:23:31
    Od: TGor <t...@-...pl>

    Remek pisze:

    > W audycji "Rozmowy
    > niedokończone" słyszę od panów dyrektorów, że:

    Eeee - piszesz do BOK a odpowiadają w RN?

    Czy o. Rydzyk pełni dyżury konsultanta? :-O

    TG

  • 4. Data: 2009-12-15 17:24:36
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "TGor" napisał:

    > Eeee - piszesz do BOK a odpowiadają w RN?

    Poziom Twojej inteligrncji nie kwalifikuje Cię nawet do omawianego BOK.

    Remek

  • 5. Data: 2009-12-15 18:34:49
    Od: "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl>

    Remek napisał(a):

    > Przez kilka tygodni w "Rozmowach niedokończonych" katowali
    > mnie informacją, że aby zachować ważność tego konta z "Naszego
    > Dziennika" trzeba wykonać skuteczne połączenie.

    Dość wybiórczo, ale Ty naprawdę słuchałeś TEGO przez kilka tygodni?

    Mariano Italiano

  • 6. Data: 2009-12-16 17:25:25
    Od: TGor <g...@w...peel>

    W dniu 2009-12-15 18:24, Remek pisze:

    > Poziom Twojej inteligrncji nie kwalifikuje Cię nawet do omawianego BOK.
    >
    > Remek

    Myślę, że w pokoju masz portret Giertycha. Napisałeś głupoty, z których
    wynika to, o co pytam a teraz jeszcze pyszczysz, pryszczersie?

  • 7. Data: 2009-12-17 13:03:46
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "TGor" napisał:

    > Myślę, że w pokoju masz portret Giertycha.

    Myślisz? Wątpię. A w oborze masz portret buraka.

    > Napisałeś głupoty, z których wynika to, o co pytam a teraz jeszcze
    > pyszczysz, pryszczersie?

    Umiesz czyytać? Też wątpię. Do tego potrzebny jest mózg, a buraki go nie
    mają.

    Remek

  • 8. Data: 2009-12-17 13:09:40
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "Mariano Italiano" napisał:

    > Dość wybiórczo, ale Ty naprawdę słuchałeś TEGO przez kilka tygodni?

    Ta sieć jako jedyna utrzymuje ważność konta w obie strony przez 12 m-cy. To
    mnie interesuje. A co do jakości obsługi? Pożyjemy, zobaczymy. Jak by na to
    nie patrzeć, jest to cenna inicjatywa. Istniejący już operatorzy są wściekli
    i starają się jak mogą zaszkodzić, ale co poniektórzy już zaczęli wydłużać
    okres ważności konta. Taka konkurencja to najlepszy sposób na zmowę cenową.

    Remek

  • 9. Data: 2009-12-17 13:31:54
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Remek napisał(a):

    > Ta sieć jako jedyna utrzymuje ważność konta w obie strony przez 12 m-cy.

    Przespałeś Play Fresh?

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

  • 10. Data: 2009-12-17 16:01:29
    Od: TGor <t...@-...pl>

    Remek pisze:

    > Umiesz czyytać?