  • 1. Data: 2011-07-22 10:42:23
    Temat: BMW K75 z niemieckiej Polizei ;)
    Od: Piotr <z...@g...com>

    Moze ktos bedzie zaint. -

    https://www.vebeg.de/web/en/verkauf/browse.htm?DO_SU
    CHE=1&SUCH_KAT=MDIgUGt3IHVuZCBsZWljaHRlIE51dHpmYWhye
    mV1Z2UgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgI
    yBQYXNzZW5nZXIgQ2FycyBhbmQgTGlnaHQgQ29tbWVyY2lhbHM%3
    D&statflag=1&SHOW_AUS=13142

    - od razu mowie, ze to slepy strzal, tzn. licytuje sie kwote, ktora
    uwaza sie za swoja max i jesli sie wylicytuje po tej sie kupuje - jest
    tez problem taki, ze nie wie sie ile licytuja inni licytujacy...

    ...ale moze ktos bedzie mial wiecej cierpliwosci i to trafi ;)

    aha - mozna sie tam ich spytac o ich minimum...

  • 2. Data: 2011-07-22 18:11:38
    Temat: Re: BMW K75 z niemieckiej Polizei ;)
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-07-22 12:42, Piotr pisze:

    > aha - mozna sie tam ich spytac o ich minimum...
    nie będzie duże,cegły się mocno nie cenią,a 3/4 jeszcze mniej:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 3. Data: 2011-07-22 20:18:29
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-07-22 20:11, Monster pisze:

    > nie będzie duże,cegły się mocno nie cenią,a 3/4 jeszcze mniej:-)

    no tego nie wiesz, to urzedasy wiec te wyceny sa kompletnie z dupy...

  • 4. Data: 2011-07-22 21:07:26
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-07-22 22:18, Piotr pisze:

    > no tego nie wiesz, to urzedasy wiec te wyceny sa kompletnie z dupy...

    Oooo. Na tym tez sie znasz !

    Tysiac euro. To max wartosc tych pojazdow. Wiecej nikt nie da.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 5. Data: 2011-07-22 21:43:31
    Od: Piotr <z...@g...com>

    > Oooo. Na tym tez sie znasz !
    >
    > Tysiac euro. To max wartosc tych pojazdow. Wiecej nikt nie da.

    Ja bym nie dal nawet tyle, brzydkie to to strasznie. Ale sa tam rozne
    inne czasami fajne moto...