  • 1. Data: 2010-12-17 10:42:52
    Temat: Aż miło popatrzeć, że można normalnie....
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    Wczoraj po 25 latach skończył się program "Larry King Show" nadawany w
    telewizji CNN. Nie powiem, żebym był wiernym widzem tego programu, bo i
    języka nie znam na tyle dobrze, żeby wszystko rozumieć, ale...

    zobaczcie, że na tzw. zachodzie można normalnie. Zakończenie 25-letniego
    programu to wydanie specjalne, wspominki, wielkie święto. A u nas jak
    program, który był nadawany ileś tam lat, znika bez słowa, nagle, żadnej
    informacji. Po prostu jest zdejmowany z ramówki i dupa. Oglądałem swego
    czasu np. Telekomputer, zresztą większość tv edukacyjnej, poszło w
    niebyt i żadnej informacji, stopniowe obcinanie pasma, powtórki, aż w
    końcu nic, pustka. Wielka Gra też po cichu, jeśli mnie pamięć nie myli.
    A tam, można normalnie.

    Dla zainteresowanych, link do ostatniego Larry King Show:
    http://www.youtube.com/watch?v=4TakfkIW-U0

  • 2. Data: 2010-12-17 14:34:35
    Temat: Re: Aż miło popatrzeć, że można normalnie....
    Od: yanton <y...@i...pl>

    W dniu 2010-12-17 11:42, Tomaszek pisze:
    > Wczoraj po 25 latach skończył się program "Larry King Show" nadawany w
    > telewizji CNN.
    I do tego prowadził go "stary zgred" w szelkach.

    > A tam, można normalnie.
    U nas musi być młody (młoda), nie koniecznie rozgarnięty (ta...)

  • 3. Data: 2010-12-19 18:08:57
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 17.12.2010 15:34, yanton pisze:
    > I do tego prowadził go "stary zgred" w szelkach.

    > U nas musi być młody (młoda), nie koniecznie rozgarnięty (ta...)

    u nas też jest jeden taki program od 17 lat i nie jest prowadzony
    przez "młodego i ładnego".Nawet na początku programu
    tak nie było, a ten sam prowadzący...

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux