  • 11. Data: 2012-11-08 21:19:32
    Temat: Re: Awarie w naszych autach są zaplanowane
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-11-08 19:19, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:k7gsfe$hcq$...@n...task.gda.pl...
    h-sa-zaplanowane,artykul.html?node=13

    > Kia się wyłamała 5 lat temu. ;-)

    Mercedesowi nie udał się silnik 320 CDI.
    Miał się rozpaść po 200.000 km, a wytrzymuje
    500.000 km. Straszna wtopa.
    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 12. Data: 2012-11-08 23:02:17
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 8 Nov 2012 18:49:46 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >No ja tylko czekam na moment az ktorys z producentow przy wymianie klockow
    >bedzie jedynie oferowal modul zlozony ze zwrotnici, piasty, tarczy, przegubu,
    >polosi no i klockow ;-)

    Ja szukalem ostatnio sprężyn do zacisku hamulcowego. Nie występuje
    jako część zamienna :)) Tylko razem z zaciskiem. O cenę zacisku
    wolałem się w ASO nie pytać, bo mogłaby mnie zabarać karetka
    pogotowia. Sprężyna wygląda tak:
    http://www.pixhost.org/show/4218/14790219_sprezyna.j
    pg

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 13. Data: 2012-11-09 01:15:26
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    On Thursday, November 8, 2012 11:02:25 PM UTC+1, jerzu wrote:

    > Ja szukalem ostatnio sprężyn do zacisku hamulcowego. Sprężyna wygląda tak:
    >
    > http://www.pixhost.org/show/4218/14790219_sprezyna.j
    pg

    Nie wiem czy cirka 20-30 zeta by Cie o zawal przyprawilo, ale takie cudenka to robia
    majstrzy na Proznej w bramie.
    Sprezyna prosta do zrobienia jak drut ;-)

    --
    Dman-666

  • 14. Data: 2012-11-09 07:19:29
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-11-09 01:15, Dman666 pisze:
    > Nie wiem czy cirka 20-30 zeta by Cie o zawal przyprawilo, ale takie cudenka to
    robia majstrzy na Proznej w bramie.
    > Sprezyna prosta do zrobienia jak drut ;-)

    Ale diabeł tkwi w szczegółach. Jak zrobi ciut odbiegającą od
    oryginału... Fakt faktem zaufanie do 15-letnich klasyków rośnie w miarę
    dowiadywania się o podobnych "kfiatkach"

  • 15. Data: 2012-11-09 09:00:19
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-11-08 23:02, jerzu pisze:

> [...]
    > jako część zamienna :)) Tylko razem z zaciskiem. O cenę zacisku
    > wolałem się w ASO nie pytać, bo mogłaby mnie zabarać karetka

    No co ty - chcesz na bezpieczeństwie oszczędzać?! Przecież skoro ta
    sprężynka się zepsuła, to każdy inny element zacisku może być wadliwy!
    Wymieniać całość. Parami. W obu samochodach.
    ;)

    A tak swoją drogą - jak ty ją zepsułeś? A może zgubiłeś? ;P

    Pozdr.
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 16. Data: 2012-11-09 10:40:53
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Ja szukalem ostatnio sprężyn do zacisku hamulcowego. Nie występuje
    > jako część zamienna :))

    To podobnie jak nawiew w megance mi się kiedyś wysypał, działał tylko
    4 bieg.
    W ASO chcieli bodajże 600pln za moduł.
    Wystarczyło wymienić w owym module termistor za 40gr :)
    Takich "modułów" mamy w autach coraz więcej - niestety:(

    ____
    grzech
    626

  • 17. Data: 2012-11-09 12:57:45
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-11-09 10:40, grzech pisze:

> [...]
    > Wystarczyło wymienić w owym module termistor za 40gr :)
    > Takich "modułów" mamy w autach coraz więcej - niestety:(

    A tak, to stary numer.
    Mi padł nawiew w Atosie.
    Używki (!) na allegro chodzą po sześć dych. A ja nówkę [to co piszesz] w
    elektronicznym nabyłem poniżej 50 gr.

    Pozdr,

  • 18. Data: 2012-11-09 13:47:23
    Od: Michu <t...@g...com>

    Pracuję w elektronarzędzich, niektórzy producenci mają specjalne
    ograniczenia na bateriach, naładujesz np 100 razy i koniec. Musisz
    kupic drugą. Kilka stów, zwykle sie nie opłaca bo niewiele drożej masz
    nową maszynę, z tymi samymi bateriami.
    A ile rzeczy psuje sie miesiąc po upływie gwarancji...

  • 19. Data: 2012-11-09 13:53:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-11-09, Michu <t...@g...com> wrote:
> [...]
    > nową maszynę, z tymi samymi bateriami.
    > A ile rzeczy psuje sie miesiąc po upływie gwarancji...

    Standard, mialem kiedys notebooka HP kupionego u znajomego z gwarancja
    wpisana 2 miesiace pozniej niz data zakupu, miesiac po uplywie gwarancji
    padl touchpad, matryca i obudowa zaczela sie rozwartstwiac. Oczywiscie
    wymienili ale 3 razy kazali wysylac skan paragonu z data zakupu. Po uplywie
    roku zrobilo sie to samo.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2012-11-09 14:39:55
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-11-09 13:47, Michu pisze:
> [...]
    > ograniczenia na bateriach, naładujesz np 100 razy i koniec. Musisz
    > kupic drugą. Kilka stów, zwykle sie nie opłaca bo niewiele drożej masz

    I UE ze swoimi przepisami broniącymi konsumentów, swoimi komisarzami i
    całą tą zgrają biurokracji (o drugiej zgrai ekologów nie wspominając)
    pozwala na takie procedery!!!
    Przecież UE miała o nas dbać do jasnej... ;-)