  • 41. Data: 2011-11-17 23:09:02
    Temat: Re: Awaria turbo diesla
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Michał sirapacz Gut w <news:ja4053$hbl$3@portraits.wsisiz.edu.pl>:

    >>> fizycznie odciac doplyw paliwa.
    >> Paliwa?!

    > jak napisalem wyzej - zrzucic miche:D

    A przy okazji sprawdzić, czy sonda lambda jeszcze się na trytrytce trzyma.

    Uuuupsss, to nie puntolot... ;-)

    --
    Tomasz Nycz

  • 42. Data: 2011-11-17 23:20:42
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    > Użytkownik "K" <g...@z...gov.pl> napisał w wiadomości

    > ale zdajesz sobie sprawe, ze on nie jest w takiej sytuacji zasilnany, a
    > zupełnie czymś innym i odcięcie dopływu paliwa na nic sie nie zdaje... i
    > tylko tak sobie piszesz z nudów, tak?

    tak, z nudow. napisalem to czego bylem swiadkiem. jesli tez tam byles i
    widziales co innego, to napisz :) wiem na czym polega problem, "zdusic
    na piatce" sie nie dalo.

  • 43. Data: 2011-11-17 23:26:47
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > Z kilogramowej może nie wystarczyć.

    tam są naboje po 16g co2

  • 44. Data: 2011-11-17 23:29:13
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > tak, z nudow. napisalem to czego bylem swiadkiem. jesli tez tam byles i
    > widziales co innego, to napisz :) wiem na czym polega problem, "zdusic
    > na piatce" sie nie dalo.

    ok to byłeś świadkiem czegoś, ale nie o tym tu mowa.

  • 45. Data: 2011-11-17 23:31:10
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 17 Nov 2011 23:29:13 +0100, nazgul napisał(a):

    > ok to byłeś świadkiem czegoś, ale nie o tym tu mowa.

    No co ty, jak śmiesz obrażać pana K. On wie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Najlepszy samochód na zimę? Golf TDI

  • 46. Data: 2011-11-17 23:32:25
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:ja3ur2$r52$2@usenet.news.interia.pl...

    > Wessana zostanie i zmielona.

    Zatrzyma się na filtrze powietrza.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 47. Data: 2011-11-17 23:33:01
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > No co ty, jak śmiesz obrażać pana K. On wie.

    przepraszam

  • 48. Data: 2011-11-17 23:43:25
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
    > Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    > <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    > wiadomości news:ja3ur2$r52$2@usenet.news.interia.pl...
    > Zatrzyma się na filtrze powietrza.

    wlot filtra powietrza zazwyczaj jest dosc trudno dostepny...

    Pzdr
    Piotrek

  • 49. Data: 2011-11-17 23:44:00
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-11-17 22:36, Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > Paliwa?!

    No tak gwoli scislosci, to dobrze kolega napisal. Paliwem w tej reakcji
    jest zassany olej, jak odetniemy jego doplyw, to przestanie sie spalac -
    logiczne :)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 50. Data: 2011-11-17 23:54:09
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-11-2011 22:58, Michał sirapacz Gut pisze:

    > uprzednio zdejmując zderzak, pas chłodnic, filtr powietrza itd:D

    E bez przesady, jak sobie wcześniej obczaisz i przygotujesz w bagażniku
    odpowiednie narzędzie to masz szanse :
    http://peugeot.centralwallpaper.com/wp-content/uploa
    ds/2010/12/Peugeot-206-SW-HDi-engine-pictures.jpg
    np tu :)

    --
    Paweł