  • 1. Data: 2010-06-01 13:43:06
    Temat: Awaria dysku?
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    Windows 7 (64-bit, jeśli to miałoby znaczenie) uparcie twierdzi że dysk
    twardy (Samsung F3 500 GB) uległ awarii i żeby jak najszybciej wykonać
    kopię zapasową danych. Dysk jest nowy, ledwo 20 godzin przepracowanych,
    SMART nie zgłasza żadnych niepokojących objawów. Jak dociec prawdy o
    rzeczywistej kondycji tego urządzenia?

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 2. Data: 2010-06-01 14:15:00
    Temat: Re: Awaria dysku?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Mich@l" napisał:

    > Windows 7 (64-bit, jeśli to miałoby znaczenie) uparcie twierdzi
    > że dysk twardy (Samsung F3 500 GB) uległ awarii

    Usuń z Menedźera Urządzeń (czy jak to się w siódemce wabi) kontroler, na
    którym ów dysk wisi, powinien mu się wtedy wyzerować licznik błędów.
    Działało to na XP, może i na Windows 7 podziała?

    JoteR