-
1. Data: 2015-11-08 21:45:37
Temat: Awaria XJ600
Od: Krakersz <m-rarcin@_NOSPAM_wp.pl>
Witam, zacznę od opisania historii ( głupi błąd ale się stało).
Wymieniałem świece i filtr powietrza w XJ600 (silnik z wtryskiem). żeby
nic się nie dostało do silnika podczas wymiany wloty kolektora ssącego
przykryłem workiem foliowym. Jak już się domyślacie potem zapomniałem go
zabrać ( a sprawdzałem wszystko dwa razy ...). worek to była śniadaniówka
cienka.
https://www.google.pl/search?q=worki+%C5%9Bniadaniow
e&espv=2&biw=1396&bih=694&source=lnms&tbm=isch&sa=X&
ved=0CAYQ_AUoAWoVChMI9tWA_9WByQIVIrxyCh1x8QHm#imgrc=
-IxBijUKXr3TsM%3A
Dla jasności :)
Po odpaleniu wciągnęło worek, tyle dobrego że w miarę szybko mnie olśniło
że zapomniałem o tym. Worek zatrzymał się na zaworze ssącym. Udało mi się
go wyciągnąć i wyglądał na cały choć jeden róg był troszkę zniekształcony.
Teraz pytanie co by się stało gdyby kawałek takiego woreczka dajmy 1cmx2cm
został wciągnięty ?? Chciałbym wiedzieć mniej wiecej w jak czarnej d...
jestem jak coś. Czy układ by takie coś wydalił bez problemu (uszkodzenia
silnika) ?? odpalać czy nie dopalać ??a jak odpalać to na co zwrócić uwagę
?? rozbierać silnik?
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
-
2. Data: 2015-11-10 10:12:52
Temat: Re: Awaria XJ600
Od: mmaurycy <m...@g...com>
W dniu 2015-11-08 o 21:45, Krakersz pisze:
> Witam, zacznę od opisania historii ( głupi błąd ale się stało).
> Wymieniałem świece i filtr powietrza w XJ600 (silnik z wtryskiem). żeby
> nic się nie dostało do silnika podczas wymiany wloty kolektora ssącego
> przykryłem workiem foliowym. Jak już się domyślacie potem zapomniałem go
> zabrać ( a sprawdzałem wszystko dwa razy ...). worek to była
> śniadaniówka cienka.
> https://www.google.pl/search?q=worki+%C5%9Bniadaniow
e&espv=2&biw=1396&bih=694&source=lnms&tbm=isch&sa=X&
ved=0CAYQ_AUoAWoVChMI9tWA_9WByQIVIrxyCh1x8QHm#imgrc=
-IxBijUKXr3TsM%3A
>
> Dla jasności :) Po odpaleniu wciągnęło worek, tyle dobrego że w miarę
> szybko mnie olśniło że zapomniałem o tym. Worek zatrzymał się na zaworze
> ssącym. Udało mi się go wyciągnąć i wyglądał na cały choć jeden róg był
> troszkę zniekształcony. Teraz pytanie co by się stało gdyby kawałek
> takiego woreczka dajmy 1cmx2cm został wciągnięty ?? Chciałbym wiedzieć
> mniej wiecej w jak czarnej d... jestem jak coś. Czy układ by takie coś
> wydalił bez problemu (uszkodzenia silnika) ?? odpalać czy nie dopalać
> ??a jak odpalać to na co zwrócić uwagę ?? rozbierać silnik?
>
> --
> Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
>
Według mnie nic się nie powinno stać to folia jest łatwopalna mały
kawałek się po prostu spali całkowicie i wyleci jako spaliny tyle.
Gorzej by było w przypadku folii aluminiowej bo mogła by się zatrzymać
na katalizatorze ale raczej temperatura też by ją załatwiła.
--
mmaurycy
Hyosung GT650
--- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---
-
3. Data: 2015-11-11 11:35:22
Temat: Re: Awaria XJ600
Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>
Krakersz <m-rarcin@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
>Teraz pytanie co by się stało gdyby kawałek takiego woreczka dajmy 1cmx2cm
>został wciągnięty ??
To zalezy od szczescia. Jak kto ma pecha, to mu korba bokiem wyjdzie
nawet bez specjalnej przyczyny. A tak normalnie, silniki lykaly
wieksze czesci i bywalo, ze bez skutków ubocznych ;)
Taka folia 1x2 dawno juz wyparowala.
--
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://stokrotka.grejt.pl/