    From: anacron <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Auto nie reaguje poprawnie na pedał gazu
    Date: Sun, 20 May 2012 22:14:43 +0200

    Auto to nowy i30, silnik 1.4 CRDI. Problem polega na tym, że auto nie
    reaguje poprawnie na pedał gazu. Bieg 3, 4 5 lub 6, 1500 obr./min
    wciskam pedał gazu i nic i tak przez 1-3s, aż rozkręci się turbina,
    którą według mnie bardzo słychać. Problem nie występuje w godzinach
    wieczornych i nocą (zakładam, że ma na to wpływ temperatura otoczenia).
    Początkowo myślałem, że to przepływomierz, ale ten chyba bez względu na
    temperaturę by działał źle lub dobrze. Auto ma przebieg już 3kkm (mimo,
    że mam je dopiero tydzień) i problem występuje chyba od początku.
    Spalanie jest o 1,5-2l/100km większe niż podaje producent. Pisze o tym,
    bo choć wiem, ze dane podawane przez producenta to fikcja, nigdy nie
    zdarzyło mi się, aby średnie w moim przypadku przekraczało wartość
    podawaną w specyfikacji więcej niż o 0,5l/100km. Ktoś ma jakieś pomysły?
    Jutro podjadę do serwisu, ale jako, że nie znam się na silnikach w
    stopniu wystarczającym, pytam Was, aby mi ciemnoty nie wciskali.

    --
    anacron