  • 11. Data: 2010-05-16 19:05:14
    Temat: Re: Autko dla żony na 4-5 lat, dojazdy do pracy, 15 tys. km. rocznie
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 16 May 2010 18:05:15 +0200, r...@m...com wrote:
    >Poloneza za kilkaset zł.

    Rada dobra, ale poldek chyba 5 lat nie przetrzyma..

    J.

  • 12. Data: 2010-05-17 12:06:59
    Od: "SET" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    > Panowie (panie), chciałbym kupić żonie auto, która dopiero co zdała
    > egzamin na prawo jazdy (przy okazji mogę się pochwalić że za pierwszym
    > razem :). ...

    > Pozdrawiam
    > Krzychu

    Właśnie od piątku moja żonka jest posiadaczką Matiza:) Też miałem taki
    dylemat i skończyło się na Saxo albo Matizie. A wygrał Matiz z powodu
    pozycji za kierownicą. Siedzi się po prostu wysoko i mojej połowicy to
    przypasiło. No i rocznik jednak młodszy niż byłby Saxo.

  • 13. Data: 2010-05-24 08:56:00
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Grejon napisał:

    > No to powinieneś szukać auta dla siebie a nie żony :-D
    Dokladnie tak jak piszesz kolego :-) Moja zona miala na poczatku 8 letnia zadbana
    zabe od pierwszego
    wlasciciela ze pewnym przebiegiem i historia i jedzila nie ponad 2 lata (miesiecznie
    robila jakies
    2kkm) Teraz ma nowke sztuke i nie chce innego autak :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde