  • 1. Data: 2016-11-10 08:01:04
    Temat: Audi w USA
    Od: p...@g...com

    niecale 24h od wyboru Trumpa na prezydenta i niemieckie media donosza o pozwie
    zbiorowym przeciw Audi tym razem sprawa dotyczy silnikow benzynowych o poj. 3L i
    emisji CO2 ... czkawka moze tez sie odbic VW przeciaganie negocjacji w sprawie
    odszkodowan dla posiadaczy 3.0 TDI takiego obrotu sprawy raczej sie nie spodziewali
    ... podobno w Europie trefny software posiadaja modele Audi z automatyczna skrzynia
    biegow o ozn. AL 551

    https://www.tagesschau.de/wirtschaft/audi-usa-klagen
    -101.html

    P.

  • 2. Data: 2016-11-10 12:00:50
    Temat: Re: Audi w USA
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik przemek napisał w wiadomości
> [...]
    >przeciaganie negocjacji w sprawie odszkodowan dla posiadaczy 3.0 TDI
    >takiego >obrotu sprawy raczej sie nie spodziewali

    Nie spodziewali ?
    To chyba kiepski zarzad maja ... pozew w USA rzecz pewna :-)

    J.

  • 3. Data: 2016-11-10 12:07:05
    Od: p...@g...com

    chodzilo mi o wybor Trumpa ... zapowiedzi 35% cla na importowane auta czy
    preferowania rodzimego przemyslu samochodowego kosztem np Japonczykow to moze zabolec
    ... teraz moze byc tak ze USA zazada od VW odkupienia auta, wyplacenia odszkodowania
    i np cysterny paliwa dla kazdego :-)

    P.

  • 4. Data: 2016-11-10 12:37:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    p...@g...com wrote:

> [...]
    ... teraz moze byc tak ze USA zazada od VW odkupienia auta, wyplacenia odszkodowania

    wyborcze gadanie. A sam stal kupuje od chińczykóoe zamiast ze stanów :)

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2016-11-10 13:54:09
    Od: p...@g...com

    --Nie spodziewali ? To chyba kiepski zarzad maja ... pozew w USA rzecz pewna :-)

    na poczatku grudnia ma byc ugoda z 3.0 TDI pozniej Audi ze swoim 3L benzynowym czyli
    adwokaci beda zarobieni ... ale chlopakami w zarzadzie wstrzasnelo co innego Tesla
    zaatakowala Niemcow na wlasnym terenie:

    http://www.computerbild.de/artikel/cb-News-Connected
    -Car-Tesla-Kauf-Grohmann-Engineering-16678077.html

    i natychmiastowa kontra VW

    http://www.boerse-online.de/nachrichten/aktien/VW-Ch
    ef-Mueller-Erste-Batteriefabrik-wird-in-Deutschland-
    entstehen-1001510973

    BMW tez chyba prawidowo oszacowal zagrozenie ze strony Tesli:

    http://t3n.de/news/bmw-inext-neues-i5-modell-765006/

    P.

  • 6. Data: 2016-11-10 14:28:58
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > http://t3n.de/news/bmw-inext-neues-i5-modell-765006/

    taaa, konczy sie kolejny zloty wiek. akurat w 2045-50 arabusy zapukaja tu
    jak do siebie, a i bracia ze wschodu zapewne beda woleli powojowac
    troszeczke zamiast oddac wladze wobec poteznego kryzysu wywolanego koncem
    eksportu soku z ziemi.
    te brakujace lata to pewnie potrwa ekspansja elektrykow i ich zajecie rynku
    na dobre.
    motor spalinowy chyba nie ma szans....