  • Data: 2012-01-03 11:19:00
    Temat: Audi A2 1,4 opinie
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    poczytałem troszkę o tym aucie, to co jest dostępne w necie, opinie są
    różne.
    Prosiłbym więc użytkowników o następujące informacje (chodzi o rocznik
    2000-2001):
    - spalanie tego modelu w cyklu miejskim (jazda normalna w dużym mieście)
    - awaryjność podzespołów
    - może jakieś choroby wieku dziecięcego
    - naprawy powypadkowe aluminiowego nadwozia (jak to się robi w praktyce)
    - możliwość zagazowania (wiem, że jest taka możliwość - ale co wtedy w
    butlą - może ktoś widział co i jak)
    dzięki i pozdr.
    gr