  • Data: 2013-04-14 23:37:11
    Temat: AtmelStudio6 gcc
    Od: "Zbynio" <...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pytanie :-) Może głupie może nie. :-)

    Powiedzcie mi czy mam walczyć z kompilatorem w taki sposób żeby sam zapis w
    języku C był możliwie pozbawiony podfunkcji?
    Czy może dla czystości kodu powinienem się skupić na problemie do
    rozwiązania, a nie nad sposobem zapisu?

    NP:

    a() {
    }

    b() {
    }

    foo {
    a();
    b();
    }

    Czy może powinienem za wszelką cenę zapisywać ciała funkcji a i b wewnątrz
    funkcji foo ? Analizując assembler mam mieszane uczucia. Raz mi się tworzą
    call-e / rcall-e a raz kod jest strasznie posiekany ale nie wynika, że mi
    calluje tylko jakby sobie je wkleił i wiedział, że to nie jest konieczne
    żeby rekursywnie wywoływać a() i b() ?

    No jak to jest ? Od czego to zależy kiedy kompilator wie co z tym zrobić
    ?Często na PC widzę czyjeś źródłą posiekane na dziesiątki małych funkcji,
    później jedna jest w drugiej, a trzecia w czwartej jak ruskie babuszki. ?

    ???