  • 11. Data: 2010-10-22 23:46:41
    Temat: Re: Astra cabrio - do oceny
    Od: Rafał Grzelak <d...@s...com>

    Yogi(n) wrote:

    > A mnie się nawet podoba, choć rzeczywiście trochę zalatuje "wiejskim
    > podejściem" do modyfikacji.

    Troche?
    To mnie sie chyba wyswietlily jakies inne fotki...

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 12. Data: 2010-10-23 02:10:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Yogi\(n\)

    > Powiedzmy, że malowanie jest... kontrowersyjne ;-)

    Raczej spieprzone, chyba to lakierował ślepy albo pijany. Zobacz jak się
    drzwi odznaczają np. na 3 fotce.

    > Tylko nadal nie wypowiedział się nikt na temat spalania, obsługi,
    > kosztów itd. Czy toto bardzo się różni od zwykłej astry?

    15-to letnia Astra z którą ktoś zrobił coś takiego może być w stanie
    całkowicie dowolnym, a od tego zależą przecież koszty.

    --
    ignorance is bliss

  • 13. Data: 2010-10-25 12:03:40
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Co sądzicie o takim egzemplarzu?

    Wieś tańczy i śpiewa.

  • 14. Data: 2010-10-25 12:47:37
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 22 Paź, 18:08, "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> wrote:
    > Co sądzicie o takim egzemplarzu? Wygląda zachęcająco. Wiadomo, że ma swoje
    > lata i pewnie trzeba bedzie zainwestować parę złotych, ale w końcu nie
    > powinien to być majątek. A jak ze spalaniem i kosztami części? Ma ktoś
    > doświadczenie z takim samochodem?http://allegro.pl/astra-cabrio-bertone-i1
    278349143.html

    Bez obrazy, ale zawsze mi się wydawało, że ludzie którzy zwracają
    uwagę na takie egzemplarze raczej nie myślą o kosztach eksploatacji
    czy spalaniu tylko o czerpaniu jakiejś przyjemności z jazdy, co w tym
    wypadku raczej nie jest osiągalne. Przedmówcy mają rację, wieje
    wiochą. Felgi totalnie nie dobrane do bryły auta, Oświetlenie - to
    jest jakaś imitacja ksenonów, czy się mylę ? nie powinno być
    spryskiwaczy ? o układzie auto-poziomowania już nie wspomnę - chociaż
    da się to obejść w banalny, aczkolwiek nielegalny sposób - ale może
    jest. Jakbym chciał się bawić w tuning to bym na pewno nie zaczynał od
    wizualnego, ale wiadomo - większą kasę trzeba wyłożyć...

  • 15. Data: 2010-10-25 12:49:22
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Mateusz" <m...@g...com> wrote in message
    c.googlegroups.com...
> [...]
    > jest. Jakbym chciał się bawić w tuning to bym na pewno nie zaczynał od
    > wizualnego, ale wiadomo - większą kasę trzeba wyłożyć...

    Nie dosc, ze astra, to na dodatek w kolorze "psia sraczka w trawie".
    Umca-umca w bagazniku to wisienka na torcie. :)

    Pozdrawiam
    Kamil