  • Data: 2017-07-05 15:48:05
    Temat: Arm cortex, how to?
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Coś czuję, że życie zmusi mnie niedługo sięgnąć nieco wyżej niż 8 bitów.

    W związku z tym mam pytanie o programator do procesorów CORTEX M0.
    Chodzi mi o możliwie prosty i tani programator tychże, taki odpowiednik
    USBasp od AVR.

    Nie musi potrafić mieć cudów, tylko niech wpisze wynik kompilacji i
    linkowania do gołego procesora. No i żeby potrafił poustawiać jakieś bity
    czy co tam jest w tych procesorach do poustawiania.

    Warunek konieczny: musi chodzić pod Linuksem, najlepiej z konsoli.
    Z pozostałymi rzeczami jak arm-gcc powinienem sobie poradzić (mam nadzieję).

    Istnieje coś takiego? Ktoś ma jakieś doświadczenia?
    Zestawy evaluacyjne mnie niezbyt interesują.

    Pozdrawiam

    jp