  • 101. Data: 2014-09-15 19:11:25
    Temat: Re: Apple rozwiazal problem, Samsung nie umie od 4 lat
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-09-14 o 12:41, masti pisze:

    > to tylko Tobie się tak wydaje. nie znam nikogo, kto nie miałby wrzuconej
    > karty do telefonu użytkowanego codziennie.

    Ja nie mam (N8) ale nie wyobrażam sobie telefonu bez możliwości takiej
    rozbudowy. Generalnie każdy dysk, napęd, karta z czasem staje się za mały.
    Wiem... Ja nie zmieniam telefonu co rok :-)

  • 102. Data: 2014-09-15 19:27:10
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    z <...@...pl> wrote:

    > Nic nadzwyczajnego. Jest wiele innych produktów których cena nie spada
    > ale za to są lepsze, większe, szybsze.
    > To chyba nie będzie kolejny nowatorski pomysł Apple :-)

    Nie napisałem nigdzie ze to cos niezwykłego.
    Odpowiadalem na pytanie ktore wyciąłeś i pewnie zgubiles kontekst - sprawa
    dotyczyla tego ile iPhone musialby wiecej kosztowac gdyby mial gniazdko
    SDcard.

  • 103. Data: 2014-09-15 19:27:11
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "KK" <a...@p...onet.pl> wrote:

    > "KK" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > ??? nie przypominam sobie niczego takiego...
    > O jakiej aplikacji piszesz? Chyba nie o Safari, który ma "wstecz"?
    >
    > ---
    > Mam na myśli guzik sprzętowy, niezależny od aplikacji jak w telefonach
    > innych firm. Safari to przeglądarka
    > więc akurat musi mieć guziki wstecz i do przodu i na szczęście ma je na
    > dole, ale z innymi aplikacjami różnie bywa.
    > A chociażby jak chcesz sobie pochodzić po ustawieniach systemu to ciągle
    > trzeba "naciągać" kciuka.

    W iOS typowy user nie chodzi po ustawieniach...
    Oceniasz iOS kategoriami Androida w którym ciagle cos ustawiasz.
    Nie pamietam juz kiedy ostatnio bylem w ustawieniach czegokolwiek w swoim
    telefonie.
    To po prostu działa i nie trzeba ciągle w telefonie grzebac.

  • 104. Data: 2014-09-15 19:27:11
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Trybun <I...@j...com> wrote:

    > Tak, ktoś te produkty promuje. Tak że ja nie mam wątpliwości że milczenia
    > mediów przez rok-półtora o Samsungu staje się końcem telefonów tej firmy.
    > To samo odnosi się do świata polityki. Ani słowa o Tusku i jego PO
    > skutkuje tym że albo zmienia nazwisko i nazwę partii, albo zawiesza swoja
    > działalność polityczną. Oczywiście piszę to o sztucznym napędzaniu
    > koniunktury a nie o płatnych spotach partii politycznych czy płatnych
    > reklamach firmy produkującej telefony, mogą sobie reklamować ale to psu
    > na budę się zda, gdy nie ma sztucznej promocji..

    Czesc reklam robia firmie sami uzytkownicy...
    A i firma sama moze podsuwac mediom cos, co same opublikuja, poza platnymi
    spotami reklamowymi.

    W przypadku Apple - reklam w TV nie pamietam juz od bardzo dawna.

    > Nie wiem, sporo rzeczy mogę się tylko domyślać, wiem tylko jedno - świat
    > jest rządzony trochę innymi prawami niż te które nam się podaje oficjalnie.
    > Np. zupełnie nie rozumiem tej radości polityków z wygranych wyborów w
    > minutę po zamknięciu lokali wyborczych.

    Ty nie rozumiesz bo nie wiesz, ze maja ankieterów porozrzucanych po wielu
    punktach i pytajacych ludzi wychodzacych z lokali wyborczych. Te ankiety
    daja dobre przyblizenie tego co w urnach jest.
    W USA bład jest rzędu 2-3%, wiec jak wiesz ze masz np 10% przewagi to
    mozesz sie zaczac cieszyc nawet ciut przed czasem zamknięcia glosowania.
    Liczenie faktycznych głosów to w praktyce formalność.
    Chyba ze idziesz z kims łeb w łeb i te 2-3% blędu to za dużo aby zwycięzcę
    przewidzieć.

    > Czas reakcji, prędkość uruchamiania telefonu, szybkość wyszukania i
    > połączenia po przez wi-fi. Jakość robionych fotek, jakość i poziom
    > odtwarzanego dźwięku, jakość rozmów itd. Niestety padał deszcz a więc nie
    > mogłem sprawdzić widoczności na ekranie w słońcu i prędkości łapanie
    > sygnału GPS, ktore to rzeczy sa słabą stroną mojego telefonu.

    Pytałem z czym porównywałeś S4, czyli z jakim telefonem.

  • 105. Data: 2014-09-15 21:16:42
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    ..
    > To po prostu działa i nie trzeba ciągle w telefonie grzebac.

    Co do grzebania:
    Z czystej ciekawości pytam, bo muszę wchodzić w ustawienia aby włączyć/
    wyłączyć tethering:
    czy u Ciebie to faktycznie po prostu zawsze działała czy nigdy nie działa?

    --
    marfi

  • 106. Data: 2014-09-15 22:17:58
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:
> [...]
    tethering:
    > czy u Ciebie to faktycznie po prostu zawsze działała czy nigdy nie działa?

    Ta funkcje trzeba u mnie wlaczyc w Settings, mam starsza wersje iOS 6.

  • 107. Data: 2014-09-15 22:28:44
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > telefonie.
    > To po prostu działa i nie trzeba ciągle w telefonie grzebac.

    W jaki sposob w iOS ogranicza sie uprawnienia swiezo zainstalowanych
    aplikacji?

    Gdzie wylacza sie irytujace wyskakujace przypomnienia niektorych programow?

  • 108. Data: 2014-09-15 23:17:06
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > W jaki sposob w iOS ogranicza sie uprawnienia swiezo zainstalowanych aplikacji?
    >
    > Gdzie wylacza sie irytujace wyskakujace przypomnienia niektorych programow?

    Nie wiem jakie przypomnienia... Podasz przyklad?

    Po instalacji aplikacja pyta sie o dostep do szpulki ze zdjeciami albo do
    listy kontaktow albo do aktualnej pozycji - klikasz wredy na guzik "nie"
    lub "tak".
    Nie musisz do Settings wchodzic.

  • 109. Data: 2014-09-15 23:19:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-09-15 19:27, Użytkownik Pszemol napisał:

> [...]
    > dotyczyla tego ile iPhone musialby wiecej kosztowac gdyby mial gniazdko

    0,5 dolara w USA a u nas dwa złote sześćdziesiąt groszy,
    w detalu.
    http://botland.com.pl/akcesoria-do-kart-pamieci/1113
    -gniazdo-do-karty-pamieci-sd-z-wyrzutnikiem-sd238.ht
    ml
    W hurcie góra połowę tego. :-)

    Pozdrawiam

  • 110. Data: 2014-09-15 23:23:59
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

> [...]
    > w detalu.
    > http://botland.com.pl/akcesoria-do-kart-pamieci/1113
    -gniazdo-do-karty-pamieci-sd-z-wyrzutnikiem-sd238.ht

    Nie rozumiesz co przeczytales...
    Wlasnie przekonuję, że nie kosztowalby klienta ani grosza wiecej.