  • 1. Data: 2009-02-05 08:25:29
    Temat: Aplikacja korzystająca z IndySoap - problemy na Opteronie
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Witam,

    Natknąłem się ostatnio na nietypowy problem. Mam aplikację typu SOAP
    server korzystającą z IndySoap. W środowisku testowym mialem ją
    zainstalowaną w maszynie wirtualnej (OS: Win2003) działającej na hoscie
    z CPU Xeon. Po przeniesieniu maszyny wirtualnej na hosta z CPU Opteron
    mam dziwne problemy typu Access Violation. Pojawiają się one w unicie:

    IdSoapDynamicAsm

    Moduł ten jest odpowiedzialny za coś w rodzaju refleksji, tzn buduje z
    XMLa SOAPowego listę rzeczywistych parametrów w Pascalu oraz zamienia
    nazwę funkcji na rzeczywiste wywołanie funkcji.

    Większość kodu tego unitu to metody typu putByte, PutWord, putCardinal.
    Wszystkie one zapisują dane do obiektu klasy tMemoryStream.
    W końcu wywołanie metody jest realizowane przez .Execute(), która ma już
    w sobie wstawkę assemblerową.

    LPtr := PChar(FStream.Memory) + AOffset;
    asm
    mov edx,LPtr
    call edx
    mov dword ptr[Result],eax // most results will only use EAX
    mov dword ptr[Result+4],edx // but some use EAX and EDX
    end;

    Czy da się problem z uruchomieniem na Opteronie rozwiązać używając
    specjalnych opcji kompilatora? A może zmiana ustawień OS? Sprawdzałem
    DEP, na obu systemach jest ustawione prawidlowo. Może jakieś ustawienia
    w policy komputera?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2009-02-05 08:31:14
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Piotr Rezmer" <p...@W...ens.net.pl> wrote in message
    > Witam,
    >
    > Natknąłem się ostatnio na nietypowy problem. Mam aplikację typu SOAP

    Proponuje zmienic na zel. Chyba NTG ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 3. Data: 2009-02-05 08:33:08
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    Piotr Rezmer pisze:
    > Witam,
    >
    > Natknąłem się ostatnio na nietypowy problem. Mam aplikację typu SOAP
    > server korzystającą z IndySoap...

    A ten opteron to jeszcze gaźnikowy czy już na wtrysku?

    --
    ganda
    FZR 1000

  • 4. Data: 2009-02-05 08:44:07
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Paweł Andziak pisze:

    > A ten opteron to jeszcze gaźnikowy czy już na wtrysku?

    Uppsss, Sorry miałem nie tą podświetloną grupę w thunderbirdzie :)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2009-02-05 11:38:06
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Paweł Andziak pisze:

    > A ten opteron to jeszcze gaźnikowy czy już na wtrysku?

    A ja witam kolege SOAP-owca ;)

  • 6. Data: 2009-02-05 11:57:30
    Od: "TasmaN" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@W...ens.net.pl> napisał w
    wiadomości news:gme7pp$i27$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > Natknąłem się ostatnio na nietypowy problem.

    [ciach]

    no jak czarno na bialym: swiece zalales ;p

    pozdr,
    TasmaN
    Suzi GSXF750 + ryczacy IXIL :)
    ---
    Forum GSXF: www.gsxf.pl
    ---

  • 7. Data: 2009-02-05 12:13:17
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    TasmaN pisze:
    >]
    >
    > no jak czarno na bialym: swiece zalales ;p

    No i masz babo placek, teraz to będzie najpopularniejszy wątek na grupie
    :) A nacisnąłem przecież Delete.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2009-02-05 12:35:47
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Piotr Rezmer pisze:

    > No i masz babo placek, teraz to będzie najpopularniejszy wątek na grupie
    > :) A nacisnąłem przecież Delete.

    Mogl sie off-topiczny flame rozwinac o liberalahc to i o tym czyms
    moze:) Zima jest, moze bedzie zabawnie?
    A wg. mnie to IndySoap+Opteron to za mocne jest na pierwsze cos tam:)

    --
    Qlfon, Kraków

  • 9. Data: 2009-02-05 19:02:53
    Od: "TasmaN" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości

    > A wg. mnie to IndySoap+Opteron to za mocne jest na pierwsze cos tam:)

    no... a jak ktos rozsadny i bedzie uwazal i tylko w niedziele-pokosciele, to
    da rade ? ;D

    ---
    TasmaN
    Suzi GSXF 750 + ryczacy IXIL :)

    ---
    Forum GSXF: www.gsxf.pl
    ---

  • 10. Data: 2009-02-05 20:02:38
    Od: "ArtekGS" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@W...ens.net.pl> napisał w
    wiadomości news:gme7pp$i27$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > Natknąłem się ostatnio na nietypowy problem. Mam aplikację typu SOAP
    *** Wyczysc gaznik, wymien swiece i powinno smigac..