  • Data: 2011-08-26 08:40:31
    Temat: Anritsu MT8801B stacja dyskietek 1,44"
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W urządzeniu tym coraz częściej dochodzi do błędów odczytu/zapisu na
    dyskietce. Czyszczenie niewiele pomogło. Druga sprawa... Tylko w jednym
    komputerze mam stację 1,44 i też powoli stacja już pada a i też dyskietki
    coraz droższe a ich żywotność jakaś lipna niż dawniej, chyba że to starszawe
    już flopy przyczyniają się do ich szybszej degradacji.

    Czy jest jakieś urządzenie na rynku w rozmiarach zabudowy identycznymi jak
    flop 1,44" ale z przodu z gniazdami na popularne pamięci zewnętrzne SD MMC
    itepe?
    Wiem, że są takie czytniki w tych rozmiarach które podłączyć można do USB na
    płycie PCta ale mi chodzi o takie które podłączam w Anritsu zamiast
    oryginalnego flopa czyli pod jego tasiemkę. Urządzenie musiałoby więc udawać
    flopa w 100% ale byłoby od niego sporo szybsze, pewniejsze i wygodniejsze.
    Mógłbym o ile Anritsu to przełknie emulować dyskietki 2,88MB.

    Marek