    From: Dzielak <D...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Andrzej Greedo - mechanik z ludzką twarzą (Warszawa)
    Date: Fri, 6 Feb 2009 04:56:05 -0800 (PST)

    Dobry!
    Jako użytkownik różnych dóbr i serwisów w zwyczaju mam dzielić się,
    jeżeli coś/ktoś mnie zaskoczy negatywnie lub pozytywnie.

    Użytkuję B650s i chwalę sobie. Problem mój polega na tym, że jestem
    lamerem kompletnym jeśli chodzi o mechanikę jakąkolwiek. Z racji
    strachu - do tej pory serwisowałem swój motór w ASO Suzuki - nie
    narzekam na jakość wykonanej przez nich pracy - narzekam jednak na
    obsługę klienta i podejście, które portfela użytkownika nie oszczędza.

    Czytając forum - odkryłem kilka niezłych opinii o gościu z tematu
    (Andrzej Greedo) - zresztą użytkownik tego forum.
    Miałem kilka rzeczy do zrobienia - myślę sobie - spróbuję pierwszy raz
    u "prywaciarza".
    To czy koleś wykonał robotę dobrze to jedna rzecz - nie mi niestety to
    oceniać - to pokaże historia - jak mówiłem - nie znam się, więc moja
    ocena warta jest 7 PLN.
    Co mi się podoba - to podejście gościa do klienta.
    Zamówiełem telefonicznie:
    - regulację zaworów (bo wymagał tego przebieg)
    - wymianę łożyska główki ramy (w zeszłym roku powiedzieli mi w ASO,
    że na początku nowego sezonu trzeba będzie wymienić)

    Andrzej - za regulację zaworów wziął połowę ceny proponowanej za ten
    sam zabieg przez ASO,
    sprawdził i powiedział, że wymiana łożyska nie jest absolutnie
    potrzebna. Hm... miły to znak, bo o ile na zakupie łożyska specjalnie
    zarobić nie mógł, to jednak robocizna kosztuje a sam zgłosiłem się z
    chęcią wymiany. Wniosek prosty - frajera nie naciął.
    Następnego dnia - koleś pyta mnie na Gadu-Gadu - CZY WSZYSTKO W
    PORZĄDKU!

    Dla mnie - rewelacja - to podejście, jakiego szukam u fachowców.

    P.S.
    Poza tym - widać, że gość "skażony" motocyklami.

    Pozdrawiam,
    Dzielak