    From: "eFTe" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Android i Xlator?
    Date: Mon, 7 Feb 2011 14:32:37 +0100

    Czołgiem!

    Działa toto jakoś współnie? Wersja Java powinna na wszytkim, ale jak to się
    ma do dotykowych interfejsów? Dla mnie zasadnicze pytanie, bo Xlator to u
    mnie funkcja podstawowa (używam czasem nawet kilka godzin dziennie), dopiero
    za nia są kalendarz, budzik, kalkulator, mp3, radio, sms i gdzieś na końcu
    połączenia głosowe :)

    Oczywiście pewnie są jakieś inne rozwiazania, ale ja się z niczym lepszym,
    zaopatrzonym w choby zbliżonym stopniu bogate bazy, szybszym i wygodniejszym
    niż Xlator, nie spotkałem.

    Jeśli nie "trybi" to z dotykowcami i androidem, to pewnie optymalnym
    rozwiązaniem dla mnie będzie coś w rodzaju Nokii N52, jest wersja Xlatora
    pod Symbiana. Ktoś przerabiał ten problem, albo przypadkowo posiadą
    potencjalnie przydatną mi wiedzę?

    pzdr
    eFTe