  • Data: 2009-01-26 19:19:49
    Temat: Altium - przypisywanie footprintów
    Od: "MH" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ,

    Mam pewien problem i jakoś ani w dokumentacji ani na intuicję nie mogę tego
    rozwiązac (nie najlepiej to świadczy o Altium , tym bardziej że problem jest
    moim zdaniem natury podstawowej). Smaruję schemat , na którym jest np. ponad
    setka kondziorów 100n , kilkadziesiąt kondziorów 10n itd... W momencie
    umieszczania komponentu na schemacie mogę mu przypisac odpowiedni footprint ,
    wiem jak to się robi. Ale załóżmy , że w momencie smarowania schematu nie
    zrobiłem tego.

    Przed przejściem do PCB , muszę określic wszystkie footprinty. Mogę każdy po
    kolei edytowac i przypisywac każdemu kondziorowi odpowiedni footprint , ale przy
    kilkuset różnego rodzaju komponentach , to można się zesrac.. I na bank gdzieś
    pomylic.

    Za cholerę nie wiem jak to zrobic automatycznie.. W OrCadzie na przykład można
    utworzyc sobie plik tekstowy np.:

    '100n' '0605'
    '10u' '1210'
    '7400' '14DIP300'
    .
    .

    Następnie wykonuje się operację (update field contents) , która na podstawie
    pliku tekstowego dokonuje odpowiednich zmian. Jak to zrobic do ciężkiej cholery
    w Altium ??

    Dzięki ,

    MH