  • 1. Data: 2018-08-24 14:28:57
    Temat: Altium - problem z padem
    Od: s...@g...com

    Witam,
    Zassałem z TI gotowy projekt pod Altium. Ich projekt wyświetla się poprawnie, zarówno
    SCH jak i PCB oraz odpowiednie biblioteki. Mój projekt w dużej części jest oparty na
    ich projekcie, więc korzystam z gotowej biblioteki footprintów. Niestety jeden
    element w moim projekcie nie działa prawidłowo. Na PCB wygląda to tak:

    https://ibb.co/hnKzJU

    Termal pad świeci na jaskrawozielono, bo są naruszone jakieś Design_Rules. Jakie? No
    właśnie nie wiem :((
    Ten termal pad jest zbudowany jako normalny pad, a te dwa ceowniki doklejone z lewej
    i prawej, są zbudowane z 3-ch elementów typu fill. Jak je usunę, to wszystko jest OK.

    Qrrrr... , siedzę nad tym już ponad 2 godziny i szlag zaczyna mnie trafiać.
    Macie jakieś pomysły? Aha, ja mam AD-6.7.

  • 2. Data: 2018-08-24 15:24:02
    Temat: Re: Altium - problem z padem
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2018-08-24 o 14:28, s...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > Qrrrr... , siedzę nad tym już ponad 2 godziny i szlag zaczyna mnie trafiać.
    > Macie jakieś pomysły? Aha, ja mam AD-6.7.

    Ja bym najpierw sprawdził czy wszystkie elementy są dołączone do tej
    samej sieci i w razie czego "ręcznie" je dołączył. Oczywiście jeżeli
    masz to w elemencie bibliotecznym to trzeba pozwolić na edycję elementu
    w projekcie (odznaczyć lock primitives). Tak przynajmniej u mnie trzeba,
    ale mam trochę nowszą wersję.

    Pozdrawiam

    DD

  • 3. Data: 2018-08-24 15:56:08
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 24 sierpnia 2018 15:24:38 UTC+2 użytkownik Dariusz Dorochowicz
    napisał:

> [...]
    > masz to w elemencie bibliotecznym to trzeba pozwolić na edycję elementu
    > w projekcie (odznaczyć lock primitives). Tak przynajmniej u mnie trzeba,

    A no faktycznie elementy typu fill nie były dołączone w ogóle do żadnej sieci.
    Zrobiłem w/g Twojej wskazówki. Jest OK - Dzięki !!

  • 4. Data: 2018-08-24 16:01:34
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2018-08-24 o 15:56, s...@g...com pisze:

    > A no faktycznie elementy typu fill nie były dołączone w ogóle do żadnej sieci.
    Zrobiłem w/g Twojej wskazówki. Jest OK - Dzięki !!

    :)
    Też z tym walczyłem niedawno. Nie znam dobrego sposobu na nietypowe
    obrysy padów.
    Nie zapomnij znów zablokować edycję elementu zanim sobie coś zepsujesz.

    Pozdrawiam

    DD