-
1. Data: 2011-04-04 19:23:05
Temat: Alternatywy dla Cantera/FUSO?
Od: BAREK <b...@p...pl>
Dzień Dobry,
Potrzebuje zakupić auto z chłodnią/ewentualnie izotermą;
Stosunkowo małe o ładowności 4-7ton,
Wymiar pożądane wewnętrzne kontenera to;
-4,5 do 6,5 metra długości,
-2,45 szerokości minimum,
-wysokość powyżej 2,2,
Nie potrzebna jest winda,
Chodzi o to, aby auto było w miarę małe, a równocześnie miało dość dużą
ładowność.
Jakie inne modele poza Fuso/Canterem powinienem brać pod uwagę?
--
Barek
barek[]plusnet pl
-
2. Data: 2011-04-04 22:07:22
Temat: Re: Alternatywy dla Cantera/FUSO?
Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>
Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
news:4d99fe7f$1@news.home.net.pl...
> Dzień Dobry,
> Potrzebuje zakupić auto z chłodnią/ewentualnie izotermą;
> Stosunkowo małe o ładowności 4-7ton,
> Wymiar pożądane wewnętrzne kontenera to;
> -4,5 do 6,5 metra długości,
> -2,45 szerokości minimum,
> -wysokość powyżej 2,2,
> Nie potrzebna jest winda,
> Chodzi o to, aby auto było w miarę małe, a równocześnie miało dość dużą
> ładowność.
> Jakie inne modele poza Fuso/Canterem powinienem brać pod uwagę?
> --
> Barek
> barek[]plusnet pl
Wydaje mi sie ze w tej kategorii to chyba tylko ten producent ma takie
male ciezarowki. Renault ma cos co sie nazywa Mascott, ale nei wiem czy to
bedzie podchodzic. Jakies Iveco wieksze.
PZDr
Adam
-
3. Data: 2011-04-05 12:12:24
Temat: Re: Alternatywy dla Cantera/FUSO?
Od: BAREK <b...@p...pl>
W dniu 2011-04-04 22:07, Adam Szewczak pisze:
>
> Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> news:4d99fe7f$1@news.home.net.pl...
>> Dzień Dobry,
>> Potrzebuje zakupić auto z chłodnią/ewentualnie izotermą;
>> Stosunkowo małe o ładowności 4-7ton,
>> Wymiar pożądane wewnętrzne kontenera to;
>> -4,5 do 6,5 metra długości,
>> -2,45 szerokości minimum,
>> -wysokość powyżej 2,2,
>> Nie potrzebna jest winda,
>> Chodzi o to, aby auto było w miarę małe, a równocześnie miało dość
>> dużą ładowność.
>> Jakie inne modele poza Fuso/Canterem powinienem brać pod uwagę?
>> --
>> Barek
>> barek[]plusnet pl
>
> Wydaje mi sie ze w tej kategorii to chyba tylko ten producent ma takie
> male ciezarowki. Renault ma cos co sie nazywa Mascott, ale nei wiem czy
> to bedzie podchodzic. Jakies Iveco wieksze.
>
> PZDr
> Adam
Dziękuje za odpowiedz, ale powiedzmy, że dopuszczam auta do 12 ton DMC
--
Barek
barek[]plusnet pl
-
4. Data: 2011-04-05 15:29:22
Temat: Re: Alternatywy dla Cantera/FUSO?
Od: "Marek P." <q...@a...pl>
> Dziękuje za odpowiedz, ale powiedzmy, że dopuszczam auta do 12 ton DMC
Pamiętam że mój znajomy który regularnie ciąga towar z Włoch miał Volvo FL6
i FL8 (zależało mu na pace 2,55 szerokiej). Skojarzyłem bo bardzo ważne dla
niego była DMC <12t ze względu na przejścia graniczne. Bardzo chwalił bo
słabsze silniku były do fergusona więc części miał za grosze. Raz w tygodniu
robił trasę do Włoch więc trochę jeździł. Teraz ma Mana TGL.
-
5. Data: 2011-04-05 20:40:41
Temat: Re: Alternatywy dla Cantera/FUSO?
Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>
Użytkownik "Marek P." <q...@a...pl> napisał w wiadomości
news:inf5fp$g03$1@inews.gazeta.pl...
>> Dziękuje za odpowiedz, ale powiedzmy, że dopuszczam auta do 12 ton DMC
>
> Pamiętam że mój znajomy który regularnie ciąga towar z Włoch miał Volvo
> FL6 i FL8 (zależało mu na pace 2,55 szerokiej). Skojarzyłem bo bardzo
> ważne dla niego była DMC <12t ze względu na przejścia graniczne. Bardzo
> chwalił bo słabsze silniku były do fergusona więc części miał za grosze.
> Raz w tygodniu robił trasę do Włoch więc trochę jeździł. Teraz ma Mana
> TGL.
To szerokie paki w malych ciezarowkach robil tez DAF.
PZDr
Adam