  • 1. Data: 2013-01-27 04:22:30
    Temat: [Allegro] Moduł 16-przyciskowej klawiatury matrycowej 4×4
    Od: Piotr <b...@b...pl>

    Witam!

    Sprzedaje nowy moduł 16-przyciskowej klawiatury matrycowej 4x4.

    Zainteresowanych zachęcam do kupna:

    http://allegro.pl/show_item.php?item=2964069649

    P.S. Widziałem, że są z ogłoszenia z allegro na tej grupie. Uprzejmie
    proszę o informację czy na pewno te związane z tematyką grupy są
    legalne? Jeśli nie, to najmocniej przepraszam - anuluję posta.

  • 2. Data: 2013-01-28 16:23:04
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 27.01.2013 04:22, schrieb Piotr:
> [...]
    > proszę o informację czy na pewno te związane z tematyką grupy są
    > legalne? Jeśli nie, to najmocniej przepraszam - anuluję posta.

    A są. Są bardzo niemile widziane. Zresztą niezbyt to zgodne z przepisami
    allegro.

    Waldek

  • 3. Data: 2013-01-28 17:10:17
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Piotr" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > P.S. Widziałem, że są z ogłoszenia z allegro na tej grupie. Uprzejmie
    > proszę o informację czy na pewno te związane z tematyką grupy są

    Powiem tak - nie zauważyłeś jednego ważnego - zamieszczane linki do aukcji
    służą zobrazowaniu pewnych rzeczy w dyskusji. Nie zamieszczamy ogłoszeń typu
    "Hej, oto ja, Anerys, mam do opchnięcia super-hiper-duper mikrokontroler
    /przekaźnik /radio /itd, aukcja tu (link)"

    > legalne? Jeśli nie, to najmocniej przepraszam - anuluję posta.

    No, dobrze było przed wejściem poczytać archiwum grupy, może taka odpowiedź
    już padła, można przeszukać google, jeszcze jednak dość często można znaleźć
    sensowną odpowiedź.
    Co do posta - no, jakoś przez półtora dnia nie zanulowałeś go...
    W takim razie zadanie bojowe dla ciebie - samodzielne znalezienie właściwej
    do takich spraw grupy.

  • 4. Data: 2013-01-28 18:26:31
    Od: Piotr <b...@b...pl>

    Przepraszam w takim razie. Obiecuję, że to już się nie powtórzy.
    Wyciągnąłem zbyt pochopne wnioski, po tym jak spojrzałem na niedawny
    wątek z ogłoszeniem Allegro i nikt nie zareagował. No, ale to oczywiście
    nie oznacza to, że tamten post był legalny.

    P.S. Z usunięciem mam mały problem. Nie pomyślałem o tym wczesniej.
    Wysyłam posty na usenet z thunderbida z fikcyjnego adresu e-mail
    b...@b...pl zeby nie dostawać spamu - teraz opcja "Usun wiadomość" mam
    nieaktywną.

    Jeszcze raz przepraszam. Oczywiście właściwą grupą jest:
    pl.ogloszenia.sprzedam .

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2013-01-28 19:11:28
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > Jeszcze raz przepraszam. Oczywiście właściwą grupą jest:
    > pl.ogloszenia.sprzedam .

    Jest Ci zatem wybaczone :)
    A do skasowania - ja tak stawiam na ryzyko i się nie odspamiam - mój email,
    choć dziwny, jest prawdziwy... Zrób taki sam brak(at)brak.pl adres po obu
    stronach - i skasujesz. Co do spamu - dostaję go na tyle mało (sporo ucinają
    dostawcy skrzynek, niekiedy ichnią plonkownicę spamów trzeba dodatkowo
    ustawić, ale nie jest to trudne), że wystarcza zwykła plonkownica.