  • 31. Data: 2019-01-07 13:14:10
    Temat: Re: Akumulator odłączony - czy sam się rozładuje? po jakim czasie
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 07 Jan 2019 12:32:58 +0100, karol wrote:

    > czytam ze moze byc rozrusznik, bendix? no nie mam pojecia .....

    I doładowanie akumulatora magicznie ten bendix naprawia? Sprawdź
    akumulator. Ale tak na poważnie.

    Mateusz

  • 32. Data: 2019-01-07 13:31:00
    Od: karol <k...@g...com>

    W dniu 2019-01-07 o 12:58, LordBluzg(R) pisze:
    > W dniu 2019-01-07 o 09:59, karol pisze:
    > [...]
    >
    > Jedź gdzieś indziej, żeby go podłączyli pod tester.
    >
    > Rozrusznik raczej odpada, prędzej "słaba masa", znaczy kabel od minusa
    > akumulatora może nie mieś dobrego kontaktu lub silnik z masą
    > (karoserią)...chociaż to wyklucza spadek napięcia podczas postoju, ze w
    > ciagu 2 tygodni masz 11,8V (tak podawałeś)...moze za mało go ładujesz?
    > Jaki czas i jaki prąd ma ten akumulator podczas ładowania? Powinien
    > dostać ok 10h prądem 2A z prostownika. Jeśli podładowujesz go 2h to za
    > mało.

    ładowałem ładowarka ctek cała noc...
    zostawili akumulator na sprawdzenie, zobacze co powiedza jutro

  • 33. Data: 2019-01-07 13:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik karol k...@g...com ...

    > czytam ze moze byc rozrusznik, bendix? no nie mam pojecia .....

    Nie czytaj bzdur. Jak naładujesz to kreci, jak masz aku rozładowane to
    nie kreci - wiec z rozrusznikiem jest wszystko ok.
    Załóz nowy aku i obserwuj! Alb pozycz uzywany ale sprawny z innego auta i
    obserwuj. Jak problemy ustąpią to będziesz wiedział co i jak.

    Test z zarówką wykonałes?

    P.S. IMO nie odczytałes ironii w poscie Mateusza...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

  • 34. Data: 2019-01-07 15:23:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik karol k...@g...com ...

    >Nie czytaj bzdur. Jak naładujesz to kreci, jak masz aku rozładowane
    >nie kreci - wiec z rozrusznikiem jest wszystko ok.

    Niekoniecznie.
    Kiedys mi akumulator cos ciezko krecil.
    Mierze napiecia - jałowo prawidlowe, pod rozrusznikiem wiadomo -
    niskie.
    Innych objawow zuzycia akumulator nie prezentowal - ale to trudno
    ocenic.

    podjechalem do elektromechanika, ten po uslyszeniu sie chwili nie
    zastanawial - tulejki do wymiany, 80 zl, jutro bedzie gotowy.

    J.

  • 35. Data: 2019-01-07 15:36:29
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-07 o 15:23, J.F. pisze:

    > Kiedys mi akumulator cos ciezko krecil.

    Mi (mnie-podlaskie)się nie kręci. Przymocowany śrubami :) Ani drgnie.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 36. Data: 2019-01-08 13:05:29
    Od: karol <k...@g...com>

    rozrusznik sprawdzony - ok
    alternator ładuje - ok 14,3

    aku podobno dobry

    w stanie spoczynku skacze od 0,05-0,08

    a po 4 dniach stania sie rozladowuje ehhh

  • 37. Data: 2019-01-08 13:27:50
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 08-01-2019 o 13:05, karol pisze:
    > rozrusznik sprawdzony - ok
    > alternator ładuje - ok 14,3
    >
    > aku podobno dobry

    Jak go sprawdzali? Obejrzeli tylko? Woltomierzem? Miernikiem z obciążeniem?

    > w stanie spoczynku skacze od 0,05-0,08

    Co skacze? Prąd pobierany przez samochód?

    > a po 4 dniach stania sie rozladowuje ehhh

    Zostaw niepodłączony akumulator na 4 dni w samochodzie i zobacz jak
    wtedy się zachowa.

    yabba

  • 38. Data: 2019-01-08 13:34:38
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 08 Jan 2019 13:05:29 +0100, karol wrote:
    > rozrusznik sprawdzony - ok alternator ładuje - ok 14,3
    >
    > aku podobno dobry
    >
    > w stanie spoczynku skacze od 0,05-0,08
    >
    > a po 4 dniach stania sie rozladowuje ehhh

    A akumulator tymczasem dalej nie jest sprawdzony, a to pierwsza
    podstawowa rzecz do wybadania. Chyba faktycznie troll :)

    Mateusz

  • 39. Data: 2019-01-08 13:36:10
    Od: karol <k...@g...com>

    sprawdzali podobno pod obciazeniem itd
    jak podlacze szeregowo to pokazuje napiecie 0,05-0,08 amper

    to po 4 dniach jakie napiecie powinien wskazywac ?

  • 40. Data: 2019-01-08 13:40:19
    Od: karol <k...@g...com>

    Sprawdzali mi akumulator pod roznymi obciazeniami itd i powiedzieli ze
    jest ok, ale jezeli jeszcze raz sie tak rozladuje to go odesla na gwarancje