-
X-Received: by 10.140.95.7 with SMTP id h7mr97879qge.4.1409257659063; Thu, 28 Aug
2014 13:27:39 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.95.7 with SMTP id h7mr97879qge.4.1409257659063; Thu, 28 Aug
2014 13:27:39 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!r2no941516
3igi.0!news-out.google.com!q8ni2qal.1!nntp.google.com!m5no3942547qaj.0!postnews
.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 28 Aug 2014 13:27:38 -0700 (PDT)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.77.124.137;
posting-account=ImADBgoAAACiWW6d4L4Bzb8Mzj1icfz6
NNTP-Posting-Host: 46.77.124.137
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <c...@g...com>
Subject: Akumulator o niskiej masie
From: m...@g...com
Injection-Date: Thu, 28 Aug 2014 20:27:39 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2542835
[ ukryj nagłówki ]Witam,
Czy spotkał sie ktoś z możliwością zakupu akumulatora o obniżonej masie ?
Kiedyś czytałem ze topowe wersje mercedesow (sls, najnowsza s63 amg) maja taki
właśnie akumulator. Dzięki temu są lżejsze o kilkanaście kilo. W artykule opisywano
ile masy na czym zaoszczedzono. No i aku był jednym z elementów.
Efekt mniejszej masy uzyskano stosując inna technologie budowy, mająca lepszy
współczynnik pojemności energetycznej do masy niż w klasycznym akumulatorze. Nie
jestem pewien czy nie był to akumulator litowo jonowy.
I teraz pytanie:
Czy ktoś spotkał ofertę sprzedarzy akumulatora wykonanego właśnie w takiej
technologii, mającego niska masę ?
Czy też tylko mercedes wpadł na ten prosty sposób polepszenia ekonomiki i dynamiki
samochodu ?
Pozdrawiam,
M.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.08.14 22:40 k...@g...com
- 28.08.14 22:59 m...@g...com
- 28.08.14 23:33 k...@g...com
- 29.08.14 02:00 gizmacz
- 29.08.14 05:04 A.L.
- 29.08.14 08:22 semi
- 29.08.14 09:14 AL
- 29.08.14 10:07 J.F.
- 29.08.14 10:35 Michał Król
- 29.08.14 20:25 m...@g...com
- 29.08.14 20:47 k...@g...com
- 29.08.14 22:14 J.F.
- 30.08.14 10:47 Tomasz Finke
- 30.08.14 14:12 J.F.
- 30.08.14 21:48 Michal Lukasik
Najnowsze wątki z tej grupy
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
Najnowsze wątki
- 2024-12-19 koniki obsiadły kolejki i numerki
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=