  • 1. Data: 2009-12-10 16:25:41
    Temat: Adios, Semiconductors Bank.
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Jeśli ktoś jeszcze nie wie, likwidują sklep w Wawie.
    Zostaje Łódź i internet...

    Sławek
    --
    ________ Pragniesz w mym sercu rozniecić pożar?
    _/ __/ __/ Oszczędź mi proszę, łez twoich morza. -- Lech Konopiński

  • 2. Data: 2009-12-10 23:30:50
    Temat: Re: Adios, Semiconductors Bank.
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Jeśli ktoś jeszcze nie wie, likwidują sklep w Wawie.

    Mieli chyba na Hozej i WGE pod GUSem, przynajmniej takie szyldy tam
    wisialy. Oba likwiduja?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2009-12-11 00:50:49
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Sławomir Szczyrba pisze:
    > Jeśli ktoś jeszcze nie wie, likwidują sklep w Wawie.
    > Zostaje Łódź i internet...
    >
    > Sławek
    Nie ma nad czym plakac gowno tam mieli choc faktem jest ze kiedys od
    reki kupilem generatory kwarcowe w ilosciach koszernych.

  • 4. Data: 2009-12-11 11:15:15
    Od: HaMMeR <t...@a...pl>

    games wrote:

    > Nie ma nad czym plakac gowno tam mieli choc faktem jest ze kiedys od
    > reki kupilem generatory kwarcowe w ilosciach koszernych.

    A ja bardzo zaluje, bo wiele niedostepnych w kraju elementow,
    wlasnie tam dostalem!
    Kurczy sie baza elementowa w Wie...

  • 5. Data: 2009-12-11 11:34:21
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Hello, Pawel O'Pajak. You're right on time.

    > Mieli chyba na Hozej i WGE pod GUSem, przynajmniej takie szyldy tam
    > wisialy. Oba likwiduja?

    Wg tego co mówili, jedynym sklepem będzie ten w Łodzi (plus internet)

    > Pawel Chorzempa

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/

  • 6. Data: 2009-12-11 22:12:24
    Od: "Filip J" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Pawel O'Pajak" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mieli chyba na Hozej i WGE pod GUSem, przynajmniej takie szyldy tam
    > wisialy. Oba likwiduja?
    Tego pod GUSem to już dawno nie ma...
    Pozdrawiam
    FJ

  • 7. Data: 2009-12-12 11:25:34
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "HaMMeR" napisał:

    > Kurczy sie baza elementowa w Wie...

    Kurczy się serwis, to i zapotrzebowanie na części za tym idzie. Dawnymi czay
    w TME było dosłownie wszystko, tyle że 10 razy drożej jak gdzie indziej.
    Coraz mniej sprzętu naprawialnego jest w użytku yo i i sprzedaż części
    zamiennych zaniknie. Zresztą już od dawna do wielu rodzajów sprzętu nie ma
    ogólnie dostępnej dokumentacji.

    Remek

  • 8. Data: 2009-12-12 13:17:30
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-12-12 12:25:34 +0100, "Remek" <b...@t...pl> said:

> [...]
    > sprzedaż części zamiennych zaniknie. Zresztą już od dawna do wielu
    > rodzajów sprzętu nie ma ogólnie dostępnej dokumentacji.

    Do niektórych sprzętów w ogóle nie ma dokumentacji nawet szczególnie
    dotępnej, ani na NDA, ani nic innego. I dwa serwisy "centralne" na cały
    świat, które chronią swój własny interes...

    --
    DJ

  • 9. Data: 2009-12-16 19:45:15
    Od: "Filip J" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Sławomir Szczyrba" <c...@o...the.night> napisał w wiadomości
    > Jeśli ktoś jeszcze nie wie, likwidują sklep w Wawie.
    > Zostaje Łódź i internet...
    Jak by się ktoś wybierał to już zamknięte - odbiłem się dziś od zamkniętych
    drzwi...

    Pozdrawiam
    FJ