  • 1. Data: 2016-01-19 00:28:22
    Temat: Adapter wi- fi nano lub adapter i karta sieciowa wi-fi pod win 10
    Od: Podmiot Liryczny <u...@m...com>

    Stary adapter On Network N 150 Nano nie chce pracować pod win 10 w
    związku z tym szukam czegoś nowszego. Ma to chodzić ze stacjonarnym
    komputerem albo starym laptopem (z zepsutą sieciówką) i zasilać je w
    internet z telefonu (nokia 808, samsung galaxy duoz). To jest priorytet.
    Druga opcja - do stacjonarnego sieciówka wi-fi, a do laptopa adapter
    (najlepiej nano).
    W sklepach pełno sprzętu, ale większość ma w instrukcjach, że tylko pod
    win xp, 7 i czasami 8.
    Możecie doradzić co warto wybrać i co będzie w miarę chodziło?
    Zasięg nie jest istotny, ważne, żeby nie kosztowało krocie, nie zrywało
    połączenia i było proste jak budowa cepa, bo to dla starszej osoby która
    nie ma obok siebie przez większość czasu nikogo, kto mógłby naprawiać
    czy zmieniać ustawienia.

    LP

  • 2. Data: 2016-01-26 13:09:07
    Od: Podmiot Liryczny <u...@m...pl>

    W dniu 2016-01-19 o 00:28, Podmiot Liryczny pisze:

    Tp-Link TL-WN 725 N spełnia wszystkie wymagania. W MM kosztuje 32 zł

    --
    LP PL

  • 3. Data: 2016-01-26 13:14:37
    Od: work <g...@w...pl>

    W dniu 2016-01-26 o 13:09, Podmiot Liryczny pisze:
    > W dniu 2016-01-19 o 00:28, Podmiot Liryczny pisze:
    >
    > Tp-Link TL-WN 725 N spełnia wszystkie wymagania. W MM kosztuje 32 zł

    mam toto strasznie toto wolne jest jakieś 3-4 razy od innych