  • 21. Data: 2012-11-06 17:19:54
    Temat: Re: AXA Direct - szkoda prosta
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:k7ajj2$u77$...@n...news.atman.pl...

    > Bierz kase i napraw tanim kosztem (moze cos jeszcze Ci zostanie) albo
    > sprzedaj i kup drugi.
    >
    > W zadnym wypadku nie koncz na kwocie bezspornej ubezpieczyciela. Cisnij
    > i nekaj ich to cos dorzuca :-)

    Albo i nie, jak w moim przypadku.
    Nie podwyższyli nawet o 1 zł, więc w sądzie beknęli na 3 razy tyle co kwota
    bezsporna.

  • 22. Data: 2012-11-06 20:37:21
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-11-06 17:19, Cavallino pisze:
    > Ale stare.
    Ale w pełni sprawne.

    > Jak dają do 12 latka nowe zamienniki, to bierz i nie marudź.
    Sęk w tym, że oni znaleźli zamienniki w cenach niższych niż używane
    oryginały na szrotach. W warsztatach drapali się w głowę, skąd te ceny :-)

    > Tylko nie daj się wpuścić w kanał na jakieś obniżenia robocizny - to się
    > wraz z wiekiem auta nie zmienia.
    A tego już nie jestem w stanie zweryfikować. Jak już pisałem, za
    wyciągnięcie pasa, lakierowanie pasa, tylnej klapy (kombi) i zderzaka
    wyliczyli na około 1000 PLN netto, od tego odjęli pozycję "ubytek
    wartości lakierowanie" (200 PLN). Przyznam, że ta ostatnia pozycja jest
    ciekawa :-)

    Maciek