  • Data: 2013-01-24 04:24:58
    Temat: AVR USB Data logger - czy coś w tym rodzaju...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello

    Muszę szybciutko zrobić taki dynks : zasadniczo coś w rodzaju data
    loggera USB. A dokładniej - ma toto być od strony PC widoczne jako
    normalny "mass storage USB", czyli jakby pendrive.

    Z PC wrzucam sobie tam jakiś plik (max 128KB), i potem (po odpięciu z
    PC) - do tego pliku chcę mieć dostęp z MCU (AVR najchętniej).
    Dynks jest przenośny (z akumulatorkiem), no ale to detal akurat.

    I tyle - niestety nie dojrzałem jeszcze do rozkminiania USB w
    szczegółach, więc najchętniej użyłbym jakiegoś gotowego wynalazku w
    rodzaju vinculum czy czegoś takiego - co mogło by dać taką funkcjonalność.

    Cena bez znaczenia (no , powiedzmy), więc nie musi być na układach po 50
    gr. Najważniejsze, żeby to szybko (czyli łatwo) zrobić...

    Wielkość pamięci dostępna od strony PC dowolna, nie będzie wykorzystane
    więcej jak 128KB. 256KB to już luksus.

    Może jakaś podpowiedź ? Hm ?