    From: "sundayman" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: AVR 90PWM3b - problem z programowaniem przez SPI...
    Date: Sun, 18 Jul 2010 23:13:49 +0200

    Mam problem z atmelem AT90PWM3b...

    Usiłuję go zaprogramować (mam programatorek USBasp), poprzez AVRDUDE rzecz
    jasna.
    No i - dostaję cóś takiego od AVRDUDE :

    wpisuję : -p pwm3b -c usbasp -e (coby sprawdzić, czy wszystko działa ok)

    a dostaję :

    avrdude: warning: cannot set sck period. please check for usbasp firmware
    update.
    initialization failed, rc=-1
    Double check connections and try again, or use -F to override this check.

    No i d..a blada. AVRDUDE jest w wersji 5.10 , czyli ostatnia. Driver do
    programatora jest ten, który dostałem z programatorem (
    z innymi procesorami na razie było OK...). Ale, jak podmieniłem driver na
    nowszy (chyba) stąd (http://www.fischl.de/usbasp/)
    , to było dokładnie to samo.

    No i szlag mnie trafia powoli... wszystko oczywiście sprawdziłem 100 razy.
    Próbowałem ze zworką SLOW w programatorze.
    I to samo. Podłączam się z programatorem do MOSI/MISO/SCK (czyli pinów
    12,13,32). Może powinienem przez MOSI_A, MISO_A, SCK_A ? ?