  • 1. Data: 2010-11-04 16:44:15
    Temat: AURA
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Szukam polskojęzycznej instrukcji obsługi samochodowego radioodtwarzacza
    AURA na kasety, Seat Toledo II 1.9 TDI. Jeżeli ktoś byłby uprzejmy taką
    instrukcję udostępnić w Internecie, to byłbym wdzięczny. Może już w
    sieci internetowej już jest, jeżeli tak, to gdzie szukać? Googlałem, ale
    nie znalazłem.

    Z poważaniem
    MJ

  • 2. Data: 2010-11-04 18:07:31
    Temat: Re: AURA
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Tata" wrote:
    > Szukam polskojęzycznej instrukcji obsługi samochodowego radioodtwarzacza AURA na
    kasety,
    > Seat Toledo II 1.9 TDI.

    Mam oryginalną instrukcję, ale niestety po francusku. Polskiej
    też nie mogłem znaleźć, ale może szukać nie umiem.

    Napisz, czy chodzi Ci o instrukcję do poczytania, czy chcesz się
    dowiedzieć jak jakąś konkretną operację zrobić.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 3. Data: 2010-11-04 18:28:07
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    > Napisz, czy chodzi Ci o instrukcję do poczytania, czy chcesz się dowiedzieć jak
    jakąś konkretną operację zrobić.

    Dzięki. Mam oryginalną instrukcję po niemiecku, niestety, nie rozumiem
    po ichniemu. Umiem tylko włączyć i wyłączyć radio, a tych przycisków
    jest wiele i chciałbym poznać ich przeznaczenie. Chociażby, jak zmieniać
    odbierane stacje radiowe? Może ktoś jest specem od przyciskologii tego
    radia i napisze na forum, lub w swojej witrynie internetowej, krótką
    instrukcję obsługi?

    Z podziękowaniem
    MJ

  • 4. Data: 2010-11-04 19:27:11
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Tata wrote:

> [...]
    > odbierane stacje radiowe? Może ktoś jest specem od przyciskologii tego
    > radia i napisze na forum, lub w swojej witrynie internetowej, krótką

    Może skorzystaj z translatora google? Z włoskiego tłumaczył mi instrukcję
    całkiem dobrze. A jak jeszcze będziesz tłumaczył np. na angielski, to będzie
    jeszcze lepiej. Jedyny minus, to uciążliwe przepisywanie instrukcji, ale
    przecież nie musisz robić tego w całości od razu.

    JaromirD

  • 5. Data: 2010-11-04 19:45:40
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Tata" wrote:
    > Chociażby, jak zmieniać odbierane stacje radiowe?

    Strzałkami lewo i prawo wyszukujesz stacje, wciskając i trzymając około
    2-3 sek programujesz pod konkretnym numerem, wybierasz zaprogramowane
    wciskając numerek 1-6.

    > Może ktoś jest specem od przyciskologii tego radia i napisze na forum,
    > lub w swojej witrynie internetowej, krótką instrukcję obsługi?

    Zadawaj śmiało konkretne pytania, odpowiem.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 6. Data: 2010-11-04 20:07:53
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Mam polska instrukcje do AURA CD...
    jesli chcesz moge zrobić zdjęcia stron lub zeskanować do PDFa (to dopiero
    byłoby w sobote) i wrzucić linka:-)

    Pozdrawiam
    uciu

  • 7. Data: 2010-11-04 20:10:36
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    > Zadawaj śmiało konkretne pytania, odpowiem.

    Ukłony i podziękowania. Pozwolę sobie przygotować pytania i w
    najbliższym czasie zwrócę się o pomoc na forum Grupy.

    Z ukłonami i podziękowaniami
    MJ

  • 8. Data: 2010-11-04 20:14:04
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    > Mam polska instrukcje do AURA CD...jesli chcesz moge zrobić zdjęcia stron lub
    zeskanować do PDFa (to dopiero byłoby w sobote) i wrzucić linka:-)

    Jestem cały w skowronkach i z niecierpliwością czekam na zamieszczenie
    linka.

    Z japońskim ukłonem
    MJ

  • 9. Data: 2010-11-04 20:53:50
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Jestem cały w skowronkach i z niecierpliwością czekam na zamieszczenie
    > linka.

    co prawda to bedzie do CD ale przyciski z tego co wiem sa prawie te same.

    Podeślę linka dopiero jutro popoludniu bo musze skoczyc do teścia po
    instrukcje:-)

    Pozdrawiam
    uciu

  • 10. Data: 2010-11-04 23:50:42
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Tata nadaje:
    > Dzięki. Mam oryginalną instrukcję po niemiecku, niestety, nie rozumiem
    > po ichniemu. Umiem tylko włączyć i wyłączyć radio, a tych przycisków
    > jest wiele i chciałbym poznać ich przeznaczenie.

    Zeskanuj i wrzuć do sieci. Jakoś wspólnymi siłami się przetłumaczy ;-)