  • 1. Data: 2010-07-27 17:43:54
    Temat: ASTER - dekoder PVR i zgrywanie
    Od: Roger35 <r...@g...com>

    Witam,

    czy ktoś opracował jakąś taktykę, jak pozgrywać nagrane na PVR programy,
    żeby nadal były w jakości HD?

    Na razie zgrywałem na nagrywarkę po Euro ale jakość SD :(

  • 2. Data: 2010-07-28 19:33:27
    Temat: Re: ASTER - dekoder PVR i zgrywanie
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 27 Jul 2010 19:43:54 +0200, Roger35 <r...@g...com> wrote:

    >Witam,
    >
    >czy ktoś opracował jakąś taktykę, jak pozgrywać nagrane na PVR programy,
    >żeby nadal były w jakości HD?
    >
    >Na razie zgrywałem na nagrywarkę po Euro ale jakość SD :(

    aster pvr ---hdmi HD----hd furry----component HD----nagrywarka HD
    (BlueRay/HDD/PC)

    hd furry to jest taka przejsciowka co usuwa zabezpiecznie HDCP i
    przerabia na component HD. Troche kosztuje, ale jest.

    Byla gdzies na amerykanskim rynku nagrywarka HDTV z HD i byla jakas
    wersja ze zrypanym firmwarerem, ze przy zrzucie na dysk HDD nie
    kryptowala tego. Wiec mozna bylo wyciagnac dysk i podlaczyc do kompa,
    a dalej to jakims softem.

    Idac dalej wyjdzie tak, ze szybciej zgrac cos z netu niz dojdziesz do
    etapu nagrywania. Generalnie to tv cyfrowa dba o interesy nadawcow niz
    o twoje.

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2010-07-29 03:56:05
    Od: Roger35 <r...@g...com>

    W dniu 2010-07-28 21:33, a...@p...pl pisze:

    > aster pvr ---hdmi HD----hd furry----component HD----nagrywarka HD
    > (BlueRay/HDD/PC)

    Dzięki za pomoc. No właśnie chyba do tego samego wniosku dochodzę, bo
    myślałem o jakiejś karcie telewizyjnej z HD do notebooka, ale potem
    jeszcze zabawa z kompresją i zmianą formatów itp itd a wklepać tytuł w
    Torrenta i hula :)

  • 4. Data: 2010-07-29 09:39:23
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 29 Jul 2010 05:56:05 +0200, Roger35 <r...@g...com> wrote:

> [...]
    >myślałem o jakiejś karcie telewizyjnej z HD do notebooka, ale potem
    >jeszcze zabawa z kompresją i zmianą formatów itp itd a wklepać tytuł w

    jezeli tylko po to aby ogladac z przesunieciem czasu to wystarczy PVR
    od operatora (no chyba,ze zacznie blokowac przewijanie reklam). A zeby
    zgrywac do kompa na plyty itp. to jest juz problem.

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2010-08-03 17:21:41
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-07-29 11:39, a...@p...pl pisze:

    > jezeli tylko po to aby ogladac z przesunieciem czasu to wystarczy PVR
    > od operatora (no chyba,ze zacznie blokowac przewijanie reklam). A zeby
    > zgrywac do kompa na plyty itp. to jest juz problem.

    Czy PVR'y od operatorów nagrywają w HD? ... śmiem wątpić.

    Tomy M.

  • 6. Data: 2010-08-03 17:38:08
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Tomy M. pisze:
    [...]
    > Czy PVR'y od operatorów nagrywają w HD? ... śmiem wątpić.

    Dekoder cyfrowy UPC z nagrywarką jak najbardziej nagrywa w HD. Dlaczego
    miałby nie?

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 7. Data: 2010-08-05 20:33:01
    Od: Roger35 <r...@g...com>

    W dniu 2010-08-03 19:21, Tomy M. pisze:

    > Czy PVR'y od operatorów nagrywają w HD? ... śmiem wątpić.
    >
    > Tomy M.

    PVR Aster nagrywa w HD.

  • 8. Data: 2010-08-11 19:59:37
    Od: jasio <j...@w...pl>

    Tomy M. pisze:

    > Czy PVR'y od operatorów nagrywają w HD? ... śmiem wątpić.
    >
    > Tomy M.

    u ciebie na pewno nie.
    najpierw trzeba mieć tv hd i dobry tv, a nie taki szmelc.