  • 21. Data: 2012-05-29 20:02:43
    Temat: Re: Obsługa peryferiów poprzez API (wskazniki do struktury)
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

  • 22. Data: 2012-05-29 20:02:47
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

  • 23. Data: 2012-05-29 20:09:10
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

  • 24. Data: 2012-05-29 20:15:41
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    >A na koniec masz zadanie domowe
    >(*((uint32_t **) &ptr))++;

    Niestety nie mój poziom, nie wiem.

  • 25. Data: 2012-05-29 20:47:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello slawek7,

    Tuesday, May 29, 2012, 8:15:41 PM, you wrote:

    > Niestety nie mój poziom, nie wiem.

    Jeszcze kilka razy, bo cztery to za mało :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 26. Data: 2012-05-29 21:34:06
    Od: Portal <m...@t...poczta.onet.pl>

    On 05/29/2012 08:47 PM, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Jeszcze kilka razy, bo cztery to za mało :(

    Może się cztery razy przymierzał ?

    Pozdr
    Portal

  • 27. Data: 2012-05-30 06:30:24
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    On 29 Maj, 21:34, Portal <m...@t...poczta.onet.pl> wrote:

    > Może się cztery razy przymierzał ?

    Ale o co Wam chodzi??????????
    Moze o to że kilka razu wrzuciło jedną odpowiedz? czasami zdarza się
    jak zbyt szubko odswieżę stronę. Nigdy to się Wam nie przytrafiło?
    Czy Wy na prawdę nie potraficie okazać za grosz
    zrozumienia????????????
    Już usuwam.

  • 28. Data: 2012-05-30 08:28:51
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-05-30 06:30, slawek7 pisze:

    > Ale o co Wam chodzi??????????
    > Moze o to że kilka razu wrzuciło jedną odpowiedz?

    Tak.

    > czasami zdarza się
    > jak zbyt szubko odswieżę stronę. Nigdy to się Wam nie przytrafiło?

    Nie.

    > Czy Wy na prawdę nie potraficie okazać za grosz
    > zrozumienia????????????

    Nie musisz tak pytajnikami napierdalać.

    > Już usuwam.

    Dziękuję.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 29. Data: 2012-05-30 09:21:56
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 29 May 2012 21:30:24 -0700 (PDT),
    slawek7 <s...@w...pl> screamed:

> [...]
    > jak zbyt szubko odswieżę stronę. Nigdy to się Wam nie przytrafiło?
    > Czy Wy na prawdę nie potraficie okazać za grosz

    W takich sytuacjach nie odświeżaj tylko wejdź z innej zakładki i sprawdź
    czy dotarło.

    > Już usuwam.

    Nie da się w zasadzie usunąć dlatego taka reakcja.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 09:21:13 user up 13184 days, 21:16, 1 user, load average: 0.98, 0.10, 0.45 ]

    In democracy everyone has the right to be represented, even the jerks.

  • 30. Data: 2012-05-30 09:24:03
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 28 May 2012 11:14:04 -0700 (PDT),
    slawek7 <s...@w...pl> screamed:

> [...]
    > możliwość zapisania go wartością 16 bitowa bo tak podaje dokumentacja
    > to chcąc dokonać takiego zapisu liczbą 16 bitową używam rzutowania 16
    > bitowego w postaci (*(uint16_t*)0x40010C10)=0x1234;
    > Natomiast jeśli rejestr musi byc zapisany tylko wartością 32 bitowa bo
    > tak każe dokumentacja to u zywam (*(uint32_t*)0x40010C10)=0x12345678;
    >
    > Ale mam wątpliwość, czy czasem to rzutowanie nie oznacza tylko
    > arytmetyki wskaźników? Tzn za następny wskazywany obszar bęzie większy
    > albo o 2 bajty albo o 4, jak w przypadku zwykłej arytmetyki wskaźników

    Nie ma tu arytmetyki sensu strice.

    > np
    > uint16_t *ptr; // wskaźnik na liczbę 16 bitową
    > teraz zwiększamy adres o jeden ptr++; czyli tak naprawdę wskaźnik
    > skacze o dwa a nie o jeden adres?

    Wskaźnik skoczy o jeden adres zawsze (ale o 2 bajty).

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
    [ 09:22:16 user up 13184 days, 21:17, 1 user, load average: 0.98, 0.10, 0.45 ]

    Would you rather have a 5-inch hard or an 8-inch floppy?