    From: sundayman <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: ALTIUM - one side routed component ?
    Date: Mon, 09 Apr 2012 22:12:55 +0200

    Wie ktoś, jak określić jakiś komponent na rutowalny tylko po jednej
    stronie ?

    Znaczy tak - mam PCB normalne, dwustronne. Na top layer mam komponent
    przewlekany, ale chcę, żeby jego pady były rutowane tylko na bottom layer.

    Komponent ma pady na multilayer. Pomyślałem, że zamienię po prostu pady
    na bottom - ale wtedy znikają mi otwory w padach - znaczy nie mogę ich
    włączyć.

    Może jest jakiś sposób na określenie "ten komponent łączyć tylko na
    warstwie ..." ?