  • 1. Data: 2009-05-18 18:27:00
    Temat: A7V-ML
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Witam!
    Zakupiłem płytę A7V-ML.
    Asus nie ma takiej, google jakoś milczą.
    Wie ktoś, gdzie stery do tego leżą?

    Pozdrawiam
    Feromon

  • 2. Data: 2009-05-18 19:41:56
    Temat: Re: A7V-ML
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Mon, 18 May 2009 20:27:00 +0200, Feromon napisał(a):

    > Asus nie ma takiej, google jakoś milczą.
    Zmień google. Moje coś tam powiedziały... :
    http://www.motherboards.org/forums/viewtopic.php?t=3
    6960&view=previous&sid=9281166d5c42c5b0c00b1c226e80d
    1ca
    ;)

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2009-05-18 21:21:09
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "MarcinCz" <t...@g...pl_wytnij_to> napisał w wiadomości

> [...]
    > http://www.motherboards.org/forums/viewtopic.php?t=3
    6960&view=previous&sid=9281166d5c42c5b0c00b1c226e80d

    Mam chyba trudny dzień, bo nic z tego nie zrozumiałem - oprócz tego, że to
    płyta na zamówienie HP...

    Feromon

    PS. Nie chodziło o zrozumienie języka angielskiego...

  • 4. Data: 2009-05-18 22:15:14
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Feromon" <f...@w...pl> wrote in message
    > Wie ktoś, gdzie stery do tego leżą?

    odpal ja i szukaj po device id

  • 5. Data: 2009-05-18 22:17:16
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Feromon" napisał:

    > Mam chyba trudny dzień,

    Zdecydowanie, skoro pytasz o "stery" na *tej* grupie, i to bez podania pod
    jaki system operacyjny...
    Ech, drzewiej to już by był FUT na pl.rec.zeglarstwo, tam coś więcej powinni
    wiedzieć o "sterach" ;-)
    Ale że z wiekiem człowiek łagodnieje, to tylko zaznaczę, iż prawdopodobnie
    potrzebujesz sterowników do HP Pavilion xt926 (lub pokrewnego), albo tak jak
    ktoś tu już napisał - Everestem drania i poszukać sterowników u producenta
    chipsetu.

    JoteR

  • 6. Data: 2009-05-18 23:32:40
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > potrzebujesz sterowników do HP Pavilion xt926 (lub pokrewnego), albo tak
    > jak ktoś tu już napisał - Everestem drania i poszukać sterowników u

    Prawda... z wiekiem zadaje się pytania nie wymagające odpowiedzi....
    "Ster prawo na burt" jasne by było o co chodzi...
    Mi chodziło plusminus o to, co za chińczyk wyprodukował tego
    "prawie" ASUSa. Jutro od 10 rano zaatakuję sprzedawcę - ale żal mi było
    czasu...

    Przepraszam
    Feromon

  • 7. Data: 2009-05-19 00:21:26
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Feromon" napisał:

    > Mi chodziło plusminus o to, co za chińczyk wyprodukował tego
    > "prawie" ASUSa.

    Raczej dla kogo - tak jak pisałem, stawiam na HP. A że to dość wiekowy
    produkt, więc 2000/XP i wyższe dadzą radę, natomiast pod małe windy
    tradycyjnie Via4in + ComboAudio_A1u350b.zip żeby brzęczał. O Linuchach przez
    grzeczność nie wspomnę.

    JoteR

  • 8. Data: 2009-05-19 10:24:28
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

> [...]
    > produkt, więc 2000/XP i wyższe dadzą radę, natomiast pod małe windy
    > tradycyjnie Via4in + ComboAudio_A1u350b.zip żeby brzęczał. O Linuchach

    Rzeczywiście, zgłasza się jako HP Invent. Czyżby Asus dla HP zrobił?
    Jednak nie działa z Athlonem 2400, którego zaplanowałam,
    a jedynie z Duronem 1000. A nie mogę wyguglać jaki BIOS
    mam mu wgrać. Sprzedajca twierdzi że to dla Mediona było robione,
    ale tam też tej płyty nie ma.
    Chyba posadzę windę na duronie i odpalę jakiś Everest...

    Feromon