  • Data: 2009-06-25 06:06:12
    Temat: A nie mowiłem???
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Siemka

    Wczoraj oglosili:
    7. Okresowe badanie...... oraz motoroweru przeprowadza sie przed uplywem 3
    lat od dnia pierwszej rejestracji, a nastepnie przed uplywem kazdych
    kolejnych 2 lat od dnia przeprowadzenia badania.

    2. Właściciel motoroweru dla któego od dnia pierwszej rejestracji minęło
    wiecej niz 3 lata obowiazany jest przedstawicgo do badania technicznego w
    terminie roku od dnia wejscia w zycie niniejszej ustawy.

    Dz.U. 2009 nr 97 poz. 802
    Ustawa z dnia 22 maja 2009 r. o zmianie ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz
    niektórych innych ustaw
    Status aktu prawnego: obowiązujący
    Data ogłoszenia: 2009-06-23
    Data wydania: 2009-05-22
    Data wejścia w życie: 2009-09-22
    Data obowiązywania: 2009-09-22
    Uwagi: art. 1 pkt 1 i 3-7 oraz pkt 10, w zakresie dotyczącym art. 81 ust. 1,
    pkt 12 i 13 oraz art. 7 wchodzą w życie z dniem 8 lipca 2009 r.

    Organ wydający: SEJM
    Organ zobowiazany: MIN. WŁAŚCIWY DS TRANSPORTU
    --
    T i żółte
    (te najszypsze)