  • 31. Data: 2014-06-11 06:47:49
    Temat: Re: A co z motocyklistami?
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 10 Jun 2014 23:01:38 +0200, megrimsES
    <m...@i...pl> wrote:

    >Podobno minął rok. Ustawowo operatorzy trzymają logi przez 12 miesięcy.

    Minął rok od czego?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 32. Data: 2014-06-11 08:19:55
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2014-06-10 19:02, rAzor pisze:

    > Nie mają? Czy marzą im się radiowozy policyjne z Arabii Saudyjskiej? ;-)

    Bingo. :-)
    Pamiętasz wozy terenowe dla wyższych oficerów WP "o podwyższonym
    standardzie"?

    > Owszem, tyle, ze to komedia była. Był też "Znikający punkt". ;-)
    > Te filmy powinni traktować szkoleniowo, pod kątem - jak się "tego" robić
    > nie powinno.
    > A jak powinno, to w sieci jest sporo filmików z pościgów za piratami.

    Tu też jest pewna nieścisłość. Już niejednokrotnie pokazywali w
    programach interwencyjnych, że prokuratura nie wszczynała śledztwa bo
    "nie była zawiadomiona" gdyż, jak sami twierdzili, materiał w TV czy w
    Internecie - to dla nich za mało.
    Zmienili zdanie?

    Coś dużo tu niejasności. :-(
    Zaczynam wątpić w szczerość tego filmu.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 33. Data: 2014-06-11 08:21:54
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2014-06-10 20:25, rAzor pisze:

    > Znajdą. Całą noc będą jeździć, ale znajdą. :-)

    Bareja wiecznie żywy. :-)
    Systemy się zmieniają a ONI pozostają. :-(

  • 34. Data: 2014-06-11 08:45:23
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 10 Jun 2014 15:21:44 +0200
    MichaelData(R) <s...@o...com> wrote:

    > Pewnie ze wiem :) Założę się że odkręcone jest na maxa :)

    Przesadzasz. Nie ma powodu aby w antene samochodową ładować tyle mocy, no chyba że
    jakiegoś deixa chce na wstęgach walnąć.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 35. Data: 2014-06-11 09:57:25
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    szerszen wydumał(a) w news:20140611084523.db269963a8a5ff911a05d00a@tlen.pl :
    > Przesadzasz. Nie ma powodu aby w antene samochodową ładować tyle mocy,
    > no chyba że jakiegoś deixa chce na wstęgach walnąć.

    Powiedz to tym co jeżdżą z dopałami po 300W, wzmacniaczem odsluchowym i
    chwala się że słychac ich z 50km.Rozwalają elektronikę u innych i włączaja
    zdalnie alarmy w sklepach, samochodach. Osobiscie miałem nie raz do
    czynienia z usterkami spowodowanymi kasowaniem pamieci w delikatnym sprzęcie
    przez dopalone CB radio z rozgwizdanym mikrofonem. Dodatkowo, wspomnianego
    Alana 87 bez problemu idzie rozkręcic do 25W i przy antenie samochodowej 3db
    ERP jest na tyle duże że potrafi takie "cuda" robic. Pomijam już fakt ze w
    okolicy takiego dopalacza nikt sobie nie pogada na podstawowej
    czterdziestce. U nas jest zlewka na takie zachowania ale w Niemczech masz
    ostre kary i zabrany sprzęt jesli go uzywasz powyżej 1W a nie 4W jak w
    Polsce.
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 36. Data: 2014-06-11 11:24:42
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 11 Jun 2014 09:57:25 +0200
    MichaelData(R) <s...@o...com> wrote:

    > Powiedz to tym co jeżdżą z dopałami po 300W, wzmacniaczem odsluchowym i
    > chwala się że słychac ich z 50km.

    Marudzisz ;)
    Teraz to i tak jest Eldorado w porównaniu do tego co działo się w latach 90, a 50km z
    300W to g... nie łączność. Kiedyś stojąc na campingu w Międzyzdrojach, ze swojego
    alana 18, z odbitej gadałem z gościem z Przemyśla ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 37. Data: 2014-06-11 13:49:12
    Od: mastalerz <m...@m...mx>

    Dnia 2014-06-11, o godz. 11:24:42
    szerszen <s...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > 90, a 50km z 300W to g... nie łączność. Kiedyś stojąc na campingu w
    > Międzyzdrojach, ze swojego alana 18, z odbitej gadałem z gościem z

    Propagacja troposferyczna (jeśli chodzi o odległość na tym paśmie, to tylko
    tropo umożliwia taki short skip) i nie ma to związku z latami 90. i mocą
    twojego korespondenta, tylko z cyklem słońca oraz zjawiskami w
    atmosferze :) Moc tu ma najmniej do rzeczy i lata 90. też.

    Tak na marginesie, to ładowanie 300W w antenę o sprawności sokowirówki może
    mieć zastosowanie chyba tylko w zimie, jak nagrzewnica w samochodzie nie
    działa. Wątpię, żeby komuś się chciało to jednak robić do CB, bo zrobienie
    do tego instalacji elektrycznej już jest kłopotliwe, nie mówiąc o wpływie
    pola EM takiej konfiguracji na różne instrumenty w samochodzie.

  • 38. Data: 2014-06-11 14:13:33
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2014-06-10 17:54, Jacek pisze:

    > Niestety na dowód mojej teorii musimy poczekać do lipca 2015.

    Przyszłoroczna matura może być trudniejsza lub łatwiejsza. Fifty-fifty. Biorąc pod
    uwagę, że tegoroczna
    była ponoć stosunkowo trudna, szanse że kolejna będzie łatwiejsza są nawet większe
    niż 50%.

    Rozumiem, że wg ciebie, jeśli tak właśnie się stanie, to będzie to, uwaga, *dowód* na
    prawdziwość
    twojej,a przy okazji również każdej innej, dowolnie pokręconej teorii spiskowej (bo
    dlaczego nie?)
    która akurat obstawia taki scenariusz? Jakieś luki logiczne wyczuwasz?

    PS

    Instrukcje, jakie dostali w tym roku egzaminatorzy z MEN, nakazywały, uwaga,
    wyjątkowo łagodne traktowanie
    wszelkich błędów w pracach maturalnych. Była nawet chryja o to, że te instrukcje
    doszły do niektórych ciut
    za późno, i pewną część prac oceniono surowiej. Jak to się ma do twojej teorii?

    --
    JW

  • 39. Data: 2014-06-11 15:56:12
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 11 Jun 2014 13:49:12 +0200
    mastalerz <m...@m...mx> wrote:

    > Moc tu ma najmniej do rzeczy i lata 90. też.

    Poważnie? ;)
    A jak takie sugestie wyczytałeś z mojego pisania?

    > nie mówiąc o wpływie
    > pola EM takiej konfiguracji na różne instrumenty w samochodzie.

    Pies ganiał instrumenty, szkoda własnego zdrowia.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 40. Data: 2014-06-11 17:36:44
    Od: Jacek <J...@o...pl>

> [...]
    > instrukcje doszły do niektórych ciut
    > za późno, i pewną część prac oceniono surowiej.
    O tym nie słyszałem. Jeżeli tak było faktycznie, to ok, ale dlaczego
    nikt nie zweryfikował stopnia trudności prac maturalnych PRZED maturami?
    Było na to 10 miesięcy czasu. Takie ręczne sterowanie egzaminatorami nie
    wygląda dobrze.

    Jak to się ma do twojej
    > teorii?
    Ma się nijak, ale od pewnego czasu obserwuję akcje typu:
    1. media pokazują
    2. władza/partia piętnuje i wykazuje troskę
    3. sejm zmienia przepisy (głównie w zakresie kar)
    4. media chwalą
    Z tym białym BMW to jak z kolejną mamą Madzi. Temat zastępczy na jakiś
    czas i przy okazji np. zmiana taryfikatora mandatów.
    Jacek