-
1. Data: 2009-01-21 14:41:38
Temat: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma"
Od: "wojkop" <w...@y...com>
Tomasz Pawlos jest z wykształcenia nauczycielem, ale swoje prawdziwe powołanie
odkrył w warsztacie ojca, gdzie zaczął budować motocykle według swojej wizji.
Obecnie prowadzi własną firmę STEEL CREATIONS w której materializują się jego
sny. Jeden z nich - “Golden Moth” - dostał zaproszenie na European
Championship
of Custombike Building, które odbędą się w marcu w Maintz.
Muszę przyznać, że po tym wywiadzie już inaczej będą patrzył na ludzi, którzy
biorą się za bary ze swoimi motocyklowymi wizjami...
http://www.rockers.webd.pl/readarticle.php?article_i
d=157
wojkop
rockers.webd.pl
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2009-01-21 16:19:56
Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma"
Od: "Majak" <d...@o...pl>
"wojkop" <w...@y...com> wrote in message
news:5e5c.00000428.49773422@newsgate.onet.pl...
> Tomasz Pawlos jest z wykształcenia nauczycielem, ale swoje prawdziwe
> powołanie
> odkrył w warsztacie ojca, gdzie zaczął budować motocykle według swojej
> wizji.
> Obecnie prowadzi własną firmę STEEL CREATIONS w której materializują się
> jego
> sny. Jeden z nich - “Golden Moth” - dostał zaproszenie na
> European Championship
> of Custombike Building, które odbędą się w marcu w Maintz.
> Muszę przyznać, że po tym wywiadzie już inaczej będą patrzył na ludzi,
> którzy
> biorą się za bary ze swoimi motocyklowymi wizjami...
>
> http://www.rockers.webd.pl/readarticle.php?article_i
d=157
>
> Hm,taa , jakby to powiedzieć charleje, czopery i inne armatury wogóle mnie
> nie biorą , aczkolwiek o niektórych można powiedziec , że są ładne i miło
> sie je oglada (mimo całej ich nieprzydatności do normalnego użytkowania ).
> Ale ten no jest po prostu paskudny.
Pozdrawiam
Maciek
--
DRZ400E
R6
-
3. Data: 2009-01-21 17:05:36
Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma"
Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>
Warto zwrocic uwage na siedzenie w tym bohomazie. Jest tak sprytnie
skonstruowane, ze sprezyna amortyzatora z cala pewnoscia zmiazdzy i urwie
torbe kierujacemu!! Ciarki mi chodza po grzbiecie...brrrrr!!
--
Hinek
Deauville i inne..
-
4. Data: 2009-01-21 18:02:34
Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma"
Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>
Hinek napisał(a):
> Warto zwrocic uwage na siedzenie w tym bohomazie. Jest tak sprytnie
> skonstruowane, ze sprezyna amortyzatora z cala pewnoscia zmiazdzy i urwie
> torbe kierujacemu!! Ciarki mi chodza po grzbiecie...brrrrr!!
>
Awcalebonie!
--
pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)
-
5. Data: 2009-01-21 18:10:44
Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma"
Od: "Monster" <m...@o...pl>
Użytkownik "Majak" napisał w wiadomości
>> Ale ten no jest po prostu paskudny.
o gustach się nie dyskutuje,ale najgorsze dla mnie jest to że popsuł ładnego
jeśli się nie mylę GL1000:-(
Monster
BMW R1100S
-
6. Data: 2009-01-21 18:53:28
Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma"
Od: Kuczu <p...@j...pl>
Hinek pisze:
> Warto zwrocic uwage na siedzenie w tym bohomazie. Jest tak sprytnie
> skonstruowane, ze sprezyna amortyzatora z cala pewnoscia zmiazdzy i urwie
> torbe kierujacemu!! Ciarki mi chodza po grzbiecie...brrrrr!!
>
To jest wlasnie typowe podejscie ludzi ktorzy na customizing patrza
przez pryzmat praktycznosci. Tacy nigdy nie pojma o co w tym kaman...
BTW. Pomysl fajny. Tu i tam traci tandeta i cieciem kosztow ale gdyby
chlopak mial budzet 10x taki jaki mial to by z tego bylo cos naprawde
zajebistego. Niestety w Polsce customizing dopiero raczkuje i jeszcze
duzo wody uplynie w Wisle i Odrze zanim tacy ludzie beda wzbudzac podziw
i uznanie.
--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
7. Data: 2009-01-21 21:12:32
Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma"
Od: "morghul" <m...@t...pl>
> BTW. Pomysl fajny. Tu i tam traci tandeta i cieciem kosztow ale
> gdyby
Mówisz o kocu gaśniczym na wydechu przyłapanym drutem miedzianym?
;))) Moto nie wygląda ogólnie źle ale mi się inny rodzaj customów
podoba.
Mam nadzieję że te Ural z galerii to jeszcze nie skończony bo ta
ryflówka kłuje w oczy, coś paskudnego...
--
ETERSTAR
Dawid Talarczyk
-
8. Data: 2009-01-21 21:20:42
Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma"
Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>
Monster napisał(a):
> Użytkownik "Majak" napisał w wiadomości
>
>>>Ale ten no jest po prostu paskudny.
>
> o gustach się nie dyskutuje,ale najgorsze dla mnie jest to że popsuł ładnego
> jeśli się nie mylę GL1000:-(
Przy zalozeniu, ze materialem wejsciowym byl ladny GL ;)
--
pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)
-
9. Data: 2009-01-21 21:21:31
Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma"
Od: Kuczu <p...@j...pl>
morghul pisze:
> Mówisz o kocu gaśniczym na wydechu przyłapanym drutem miedzianym? ;)))
To tasma termoizolacyjna. Sam taka mialem na poprzednim wydechu w HD.
Z tym ze nie jest to chyba oryginalny amerykanski Thermo-Tec tylko jakas
podroba.
--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
10. Data: 2009-01-21 22:59:59
Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma"
Od: "morghul" <m...@t...pl>
> To tasma termoizolacyjna. Sam taka mialem na poprzednim wydechu
> w HD.
> Z tym ze nie jest to chyba oryginalny amerykanski Thermo-Tec
> tylko jakas podroba.
Oj... ja to wiem ;) Podoba mi się owijanie wydechów taśmą i nie
tego sie czepiam, tylko tego przepięknego druta ;)
--
ETERSTAR
Dawid Talarczyk