  • 1. Data: 2014-12-25 21:23:11
    Temat: 7D0n65f
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jak sprawdzić w przetwornicy czy tranzystor jest sprawny?
    7D0n65f

    w monitorze LCD spalił się bezpiecznik - co warto sprawdzić?

    znalazłem diodę zenera która ma zwarcie, połączona jest ona równolegle z
    jakimś rezystorem (zielony niebieski srebrny złoty - co to jest?) i
    jeden koniec dołączony jest do tranzystora przetwornicy...

    pozostałe diody są ok, kondziory ok, nic nie wygląda na spalone (z
    efektami)...

  • 2. Data: 2014-12-25 21:50:16
    Temat: Re: 7D0n65f
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    kur... wyjąłem te wtyki zasilające lampy w LCD i teraz nie wiem który
    gdzie był... można to jakoś "wymacać" gdzie był różowy, a gdzie niebieski?

  • 3. Data: 2014-12-25 23:06:49
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    schemat jest taki:
    http://zsyp.eu/smieci/LG_W1942S_CHASSIS_LM57G_LCD_SM
    .png

    wydłubałem tranzystor bo mi się nie podobał...

    tranzystor ma takie oporności:

    Bramka - Dren - 30 om
    Bramka - Źródło - 30 om
    Dren - Źródło - 0 om

    tak ma być? czy uszkodzony?

    Ktoś tu w ogóle czai co się dzieje?

  • 4. Data: 2014-12-25 23:07:59
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a zapomniałem, gdzie można zakupić ten tranzystorek?

  • 5. Data: 2014-12-26 18:56:55
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a jeszcze chciałem zapytać o "strategię":
    czy eksperci po/eu wymieniają tranzystor włączają do prądu i sprawdzają
    czy nie wybuchnie, czy może tak to tylko PiS robi, a elity po/eu miażdżą
    frajerów swoim "cwaniactwem"?

  • 6. Data: 2014-12-26 21:18:29
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

> [...]
    > czy eksperci po/eu wymieniają tranzystor włączają do prądu i sprawdzają
    > czy nie wybuchnie, czy może tak to tylko PiS robi, a elity po/eu miażdżą

    Dlaczego przestałeś brać przepisane lekarstwa?

  • 7. Data: 2014-12-26 22:10:35
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    grant temu panu grant!

  • 8. Data: 2014-12-27 18:28:04
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a przy okazji, to czy taki kondzior kwalifikuje się do wymiany:

    http://zsyp.eu/smieci/LG-kondzior.JPG

    ???