  • 51. Data: 2013-07-17 14:10:28
    Temat: Re: 74154 + 7404 ?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Wednesday, July 17, 2013, 1:57:27 PM, you wrote:

    > Pradem do ~24mA,

    Oficjalnie - 16mA...

    > i to tylko przy zerze. Na diode w sam raz, do multipleksingu troche
    > za malo.

    0.25mA średnio na diodę przy pełnym multitaskingu. Przy zastosowaniu 4
    sztuk 74154 - 1 mA - ale to wymaga 8 linii danych

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 52. Data: 2013-07-23 23:00:24
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 17.07.2013 03:23, Pawel Lampe wrote:

    > No tak. Małe, proste pytanie i robi się ogromna dyskusja. Skrytykowałem
    > tych co bezpodstawnie oceniają używanie RasPi i tym samym atakują mnie,
    > po czym od razu lawina krytyki.

    Wybierasz drogą, trudną i nieefektywną metodę i dziwisz się, że ktoś to
    komentuje?

    > Po prostu boli mnie takie ocenianie w ciemno ze strony tych którzy się nie
    > znają.

    Na czym się nie znają? Jakim trzeba być znawcą, żeby powiedzieć, że
    wysterowanie 64 diodek za pomocą systemu z linuksem w celu dopięcia go
    do komputera aby potraktować całość jako wyświetlacz jest durne?

    Do przekopania małej grządki w ogródku też użyjesz ciągnika z pługiem?

    Michoo

  • 53. Data: 2013-07-24 00:29:43
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 23 Jul 2013 23:00:24 +0200, Michoo <m...@v...pl> wrote:
> [...]
    > do komputera aby potraktować całość jako wyświetlacz jest durne?
    > Do przekopania małej grządki w ogródku też użyjesz ciągnika z

    Czemu aż 64? Pół roku temu była dyskusja o zapalaniu ARMem
    podświetlenia napisu "wyjście awaryjne" :-)

    --
    Marek