    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: 7 lat gwaracji z KIA a używany samochód
    Date: Fri, 26 Dec 2014 13:13:12 +0100

    Czesc.

    Planuje zakup malego samochodu. Patrzę i widzę np. KIA Picanto II.
    Rejestrowany w 2013. Czyli jesli mam dać wiarę w 7 lat gwarancji -
    zostanie jeszcze 5 :)

    Ale spokojnie, KIA twierdzi że gwarancja przechodzi na nastepnych
    wlascicieli.

    Chciałbym zapytać czy są jakieś haczyki o których powinienem wiedzieć?

    Wypatrzoną sztukę kupię niestety za pośrednictwem salonu. Czy to coś
    zmienia?

    Jesli dobrze odczytałem warunki gwarancji to KIA zapewnia gwarancję pod
    warunkiem regularnych przeglądów. Zakładam że znajdę je wpisane w
    ksiązkę gwarancyjna? Zapewne pofatyguje się do salonu aby mi to
    potwierdzili, ale czy mam o coś szczególnego zapytać? A może to się da
    telefonicznie zweryfikować (np. w chevrolecie się nie da :/).