  • 11. Data: 2014-01-14 21:05:21
    Temat: Re: 5hp30 - łomot ze skrzyni, popsuta ?
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 14 Jan 2014 20:58:33 +0100, _Michał napisał(a):

    > chwile przez tym jak się skrzynia popsuła auto
    > holowałem na sznurku przez R75
    >
    > mogła się popsuć od holowania ?

    Oczywiście. Automat się holuje powoli i blisko.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 12. Data: 2014-01-14 21:15:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello _Michał,

    > ej - jest lepiej .....
    > chwile przez tym jak się skrzynia popsuła auto
    > holowałem na sznurku przez R75

    Przez R75?

    > mogła się popsuć od holowania ?

    A co piszą w instrukcji?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 13. Data: 2014-01-14 21:32:41
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2014-01-14 21:05, MadMan wrote:

    > Oczywiście. Automat się holuje powoli i blisko.

    było blisko ale nie powoli....
    bez włączonego silnika - bo znowu się wykopyrtło wszystko
    w aucie i chodził uparty cały czas a w baku 2/3 paliwa,
    i trzeba go było gasić przez rozpięcie kabelków.

  • 14. Data: 2014-01-14 21:33:50
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2014-01-14 21:15, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Przez R75?

    Rover 75 siostry :)

    > A co piszą w instrukcji?

    nie wiem nie zaglądałem, zaczepiłem sznurek i wio 4.2tony zestaw :)

  • 15. Data: 2014-01-14 21:37:31
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2014-01-14 21:32, _Michał wrote:

    > było blisko ale nie powoli....
    > bez włączonego silnika - bo znowu się wykopyrtło wszystko
    > w aucie i chodził uparty cały czas a w baku 2/3 paliwa,
    > i trzeba go było gasić przez rozpięcie kabelków.

    kurde !!!!!

    czyli auto nie "się zepsuło"

    tylko "popsułem sobie auto" ?

  • 16. Data: 2014-01-14 22:04:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello _Michał,

    > kurde !!!!!
    > czyli auto nie "się zepsuło"
    > tylko "popsułem sobie auto" ?

    Zaczynasz dyskutować sam ze sobą. Trolling?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 17. Data: 2014-01-14 22:42:05
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2014-01-14 22:04, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Zaczynasz dyskutować sam ze sobą. Trolling?

    nie, ja tak mam ;) to normalne

    takie nowe przemyślenia się pojawiły

  • 18. Data: 2014-01-15 11:50:37
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 14 Jan 2014 22:42:05 +0100) ktos podajacy sie za _Michał
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > nie, ja tak mam ;) to normalne
    >
    > takie nowe przemyślenia się pojawiły

    Twoje przygody motoryzacyjne są niesamowite. Nie myślałeś o tym aby wydać
    je w formie ksiązki?

    Piotr Klimek
    Audi A4B6 3.0 Q

  • 19. Data: 2014-01-15 15:16:42
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-01-14 21:33, _Michał pisze:

    > Rover 75 siostry :)

    > nie wiem nie zaglądałem, zaczepiłem sznurek i wio 4.2tony zestaw :)

    To na następny raz przeczytaj :(

    Z reguły można holować nie za pomocą R75 tylko Perszerona - znaczy taka
    rasa konia ;) - chodzi o prędkość. Mała odległość i mała prędkość.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam