    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Maciek Pli?z?? <p...@s...pl>
    Subject: [300zł]Re: [POSZUKUJE] Otwarty system na małe urządzenie
    Date: Wed, 26 Jan 2011 16:49:42 +0100

    sundayman wrote:

    > Ten drugi link to 169 zł (nówka nie śmigana, jesli dobrze doczytałem :)
    > A co to znaczy dla kolegi "otwarty" ? No win ce to win ce - otwarty on
    > jest z natury rzeczy :)

    Nie jest otwarty. Nie jest open source (cokolwiek to znaczy)
    Może być mp3 player, pilot cokolwiek. Ale musi sie na nim odpalic coś co
    jest otwarte. Moze byc LUFA, moze byc Contiki, Linux, byle dalo sie
    kontrolowac system.

    > Może kolega sobie po prostu postawić na nim własną aplikację , w
    > niektórych przypadkach pewnie da się też samemu WIN CE zapodać (chociaż
    > tutaj to już by trzeba szukać pewnie).

    Właśnie szukam. Za 300 złotych jest duzo sprzetu, nawet kindle da sie
    przerobic. Ale czy cos dostane taniej?

    Ze specyfikacji widzę, że musi miec jeszcze jakieś USB, ethernet by można
    było zmienić oprogramowanie.